خانه / گاهی متفاوت / آیت‌الله جوادی آملی در دیدار وزیر کشور: یک سر و گردن از غرب بالاتریم/ ۱+۵ ده‌ها میلیون نفر را در جنگ‌های جهانی به کشتن داده است

آیت‌الله جوادی آملی در دیدار وزیر کشور: یک سر و گردن از غرب بالاتریم/ ۱+۵ ده‌ها میلیون نفر را در جنگ‌های جهانی به کشتن داده است

489364_918-176x105

به گزارش “مجددز” به نقل از روابط عمومی موسسه اسراء، آیت‌الله جوادی آملی در دیدار عبدالرضا رحمانی فضلی در سخنانی با بیان این مطلب که «ما هر گز در طول تاریخ به هیچ کشوری بد نکردیم» گفت: غرب باید بداند که ما یک سرو گردن از آنها بالاتر هستیم، همیشه در طول تاریخ دانش و دانشگاهیان نزد ما محترم بوده‌اند و ما در کشور خود الهیات را در کنار طبیعیات در مراکز علمی‌مان داشته‌ایم و آنها را از هم جدا نکردیم اما در پرونده علمی غرب گالیله‌سوزی و جدایی علوم از یکدیگر وجود دارد.

وی اظهار کرد: جنگ جهانی اول و دوم در پرونده سیاه همین اعضای گروه ۱+۵ است و همین گروه بودند که ده‌ها میلیون نفر را به کشتن دادند و این نکات باید در جلسات خصوصی به آنها تذکر داده شود.

استاد حوزه علمیه قم افزود: ما در طول ۸ سال جنگ تحمیلی و بعد از آن بارها شرافت خود را ثابت کردیم، از جمله در جریان حمله عراق به کویت و دخالت غرب هر چه از ما خواستند که برای تلافی جنایات صدام با آنها همکاری کنیم با تمام قدرتی که در اختیار داشتیم این کار ار نکردیم و پای امضای خود در قطعنامه ماندیم.

وی با بیان اینکه «دین تمام حسنه دنیا و آخرت بشر را تامین می‌کند» اظهار داشت: باید به غرب تذکر داد که گرچه آخرت را قبول ندارید اما باید بدانید که دین می‌تواند به بهترین نحو دنیای شما را تامین کند.

آیت‌الله جوادی آملی در فراز دیگری از سخنان خود به برخی از مشکلات دیگر اشاره کرد و بیان داشت: باید استفاده از ذخایر نفتی دریای خزر برای تامین نیازهای مناطق شمالی کشور در دستور کار قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: تمام این کشور غرق در نعمت و فراوانی است، لذا نباید با وجود نیروی انسانی جوان نگران سونامی بیکاری باشیم.

استاد حوزه علمیه قم اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار دادند و بیان کرد: اقتصاد مقاومتی با خودکفایی در چند بخش به خصوص بخش کشاورزی تامین می شود، ما باید در بخش اقتصاد با توجه به ظرفیت‌های بومی هر منطقه از کشور، برای همان منطقه برنامه‌ریزی و ایجاد زیرساخت کنیم.

وی ملت‌های دنیا را آماده دریافت معارف حقیقی اسلام دانست و اذعان داشت: ملت‌های جهان تشنه عدل و حقیقت هستند و باید حساب دولت‌ها را از ملت‌هایشان جدا دانست.

در ابتدای این دیدار رحمانی فضلی ضمن ابلاغ سلام دکتر روحانی ریاست محترم جمهور به محضر آیت‌الله جوادی آملی به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید پرداخت.

وی گفت: تصور آمریکا و دول غربی این بود که تحریم‌ها می‌تواند مردم ایران را خسته و ناامید کند اما به لطف خدا با اقدامات صورت گرفته این امر محقق نشد و مردم با حضور با شکوه در انتخابات ریاست جمهوری امید خود را به جهانیان نشان دادند.

رحمانی فضلی افزود: پس از همراهی خوب مجلس شورای اسلامی و استقرار دولت ثبات نسبی به فضای کسب و کار برگشته و روند رشد منفی اقتصادی کشور متوقف شده است.

پس از این دیدار رحمانی فضلی ضمن بازدید از قسمت‌ها‌ی مختلف بنیاد بین المللی اسراء در درس اخلاق حضرت آیت‌الله جوادی آملی حضور یافت.

منبع: سایت مجددز

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

برای وحدت مردم غیور دزفول و اندیمشک

  آنچه که مردم دزفول و اندیمشک را از هم جدا می کند مسلما مردم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.