خانه / اخبار سایت / مسئول حوزه بسیج ادارات دزفول: مدیریت جهادی مدیریتی است که در هشت سال دفاع مقدس مردم ما داشتند

مسئول حوزه بسیج ادارات دزفول: مدیریت جهادی مدیریتی است که در هشت سال دفاع مقدس مردم ما داشتند

IMG_0320-300x225

مسئول حوزه بسیج ادارات دزفول: مدیریت جهادی مدیریتی است که در هشت سال دفاع مقدس مردم ما داشتند

مسئول حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول گفت:مقصود ازمدیریت جهادی مدیریتی است که درهشت سال دفاع مقدس مردم ما داشتند.

به گزارش روابط عمومی حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول،حسین صالحی زاده دراولین نشست شورای حوزه بسیج ادارات دزفول که دراین حوزه برگزارگردید، با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، اظهار کرد: این نامگذاری نشان از دشمن‌شناسی مقام معظم رهبری است.

وی گفت: تسلط کامل مقام معظم رهبری بر اینکه دشمن تیر زهرآگینش را به سمت فرهنگ و اقتصاد نشانه رفته، سبب نامگذاری امسال به این نام شده است.

مسئول حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول نامگذاری امسال را نشان از دغدغه‌های درونی مقام معظم رهبری دانست و اضافه کرد: از انتخاب این عنوان برای امسال واضح است که ایشان چند نکته را مد ّنظر داشتند.

وی اولویت اهمیت فرهنگ بر اقتصاد را یکی از نکات مدّنظر مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: به واقع اقتصاد در دل فرهنگ قرار دارد و تا فرهنگ سامان نگیرد ساماندهی اقتصاد مشکل خواهد بود.

به گفته صالحی زاده، رشد اقتصادی ایران ملزم اولویت‌ دادن به فرهنگ و فرهنگ‌سازی در جامعه است که اولین قدم در این راه ایجاد غیرت در حمایت و مصرف تولیدات داخلی است.

وی با تاکید بر خوداتکایی و تکیه بر توان داخلی برای ناکام ماندن دشمنان در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود، اظهار داشت: صرفه‌جویی با نگاه به تولیدات داخلی می‌تواند از عوامل مهم در تحقق شعار امسال باشد.

مسئول حوزه بسیج ادارات این شهرستان درادامه گفت: عزم ملی، نیازمند یکپارچگی و وحدت است که باید در قالب یک حرکت جهادی آن را به سرانجام رساند.

وی بیان کرد: مدیریت جهادی که امروز به آن نیازمندیم همان مدیریتی است که در دوران ۸ سال دفاع مقدس ما را پیش برد تا ما را در یک جنگ نابرابر به پیروزی رساند.

به گفته این مسئول، مولفه اصلی تحقق کامل شعار «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» در سال ۹۳، به واقع اخلاص کاملی است که ما را در دوران ۸ سال دفاع مقدس به پیروزی رساند.

صالحی زاده اظهار داشت:مدیریت جهادی حرکتی خالصانه در راه خداوند است و لازمه تحقق و موفقیت در آن حرکتی فراتر از حرکت‌های عادی و به دور از ترس و واهمه در مقابل دشمن است.

وی افزود: امروز ایران مستقل ازنگاه به بیرون درعلومی مانند انرژی هسته‌ای، تولید سلول‌های بنیادی، علوم متعدد پزشکی، نانوتکنولوژی،هوافضا، ساخت موشک و مهم‌تر از آن تکنولوژی ساخت آنها و دیگر علوم روز دنیا جزو پنج کشور برتر جهان شده است.

مسئول حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول تصریح کرد: تمامی این موفقیت‌ها و ادامه روزافزون آنها با نگاه به درون صورت گرفته است و این مهم تأکیدی است برای بی‌نیازی ایران به بیرون.

وی پیشرفت‌های همه‌جانبه و رو به‌ جلوی ایران را در طول ۳۵ سال گذشته دلیلی برای نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: اثبات جایگاه واقعی ایران در جهان نیازمند یک همت جهادی با عزمی ملی در داخل کشور است.

صالحی زاده تمام این موفقیت‌ها را مرهون نفس پاک ۲۲۰ هزار شهید و رهبری روشنگرانه امام راحل و نیز هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری دانست و اضافه کرد: امروز ایران اسلامی با حرکت در مسیری درست برابر غرب ایستاده و مستکبران را به خاک مذلت نشانده است.

وی درپایان تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با به کارگیری تمام توان نیروها با مدیریت جهادی در جهت شکوفایی شهرستان درتمام زمینه‌ها گام بردارند.

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

گردهمایی رزمندگان اسلام و پیشکسوتان جهاد و ایثار در دزفول

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.