خانه / اخبار سایت / متن عذرخواهی شهرداری دزفول از برگزارکنندگان یادواره شهدا

متن عذرخواهی شهرداری دزفول از برگزارکنندگان یادواره شهدا

phpThumb.php

با توجه به پایین کشیدن تنها بنر یادواره ی عملیات بیت المقدس (دسته ی شهید ناحی), شهرداری دزفول ضمن عذرخداهی و تنبیه خاطی, متن زیر را به جهت رویت بینندگان ارسال نموده است.

انشا ا… در آینده هیچ فرد یا گروه یا سازمانی چنین بی احترامی هایی به مقام شامخ شهدا نکنند. زیرا اگر فرد یا افرادی در آینده بخواهند دست روی احساسات ما و یا از روی خطوط قرمز ما عبور کنند, قطعا به این سادگی از آنها نخواهیم گذشت.

اینجانب ضمن تشکر از امام جمعه محترم شهرستان دزفول و هم چنین فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج دزفول و خانواده های معظم و معزز شهدا که در این قضیه بنده را یاری نموده اند بی نهایت سپاسگزارم و البته جا داشت مسئولین فرهنگی شهرستان دزفول, خصوصا مسئولینی که در این شهر مسئولیت دارند و از صدقه سر این شهیدان به این مسئولیتها رسیده اند تلاشهایی هم صورت میگرفت و این عزیزان بدانند حمایت از شهدا فقط در پشت تریبون های سخنرانی و شعارهای انتخاباتی نیست.

سید عزیزاله پژوهیده(دبیر یادواره شهدای دسته شهید ناحی)

متن ارسالی روابط عمومی شهرداری شهرستان دزفول

به گزارش دزفول امروز، اولین یادواره شهدای عملیات بیت المقدس با محوریت دسته شهید ناحی در سالن شیخ انصاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با حضور خانواده معظم شهدا ، ایثارگران و بسیجیان و مردم قدرشناس دزفول برگزار شد .

ˈسید عزیزاله پژوهیده ˈدبیر این یادواره در سخنانی با تشریح اقدامات صورت گرفته برای برگزاری این یادواره به ناملایماتی که ازطرف مسئولین شهری صورت پذیرفته بود انتقاد کرد و گفت: علیرغم اینکه با مسئولین هماهنگ شده بود، یک بنر درسطح شهر زدیم ولی همان یک بنر راهم جمع کردند.

در پی اعتراض دبیر این یادواره،شهرداری دزفول طی بیانیه ای از مشکلات پیش آمده در مورد بنر یادواره عملیات بیت المقدس(دسته شهید ناحی) عذرخواهی کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

روابط عمومی شهرداری دزفول در بیانیه ای اعلام کرد،ضمن تشکر از خدمتگزاران برگزاری یادواره های شهدا و تقدیر از همشریان تیزبینی که فضای فرهنگی شهر را رصد می کنند ،ضمن عذرخواهی ازاختلال پیش آمده در مورد بنر یادواره عملیات بیت المقدس (دسته شهید ناحی) توسط پیمانکار این شهرداری به استحضار می رساند که تمامی اقدامات قانونی در خصوص پیمانکار فوق انجام خواهد شد و از این پس ضمن اعلام آمادگی در جهت کمک به برگزاری مراسمات فرهنگی ،شاهد چنین مسائلی نخواهید بود.

با احترام

روابط عمومی شهرداری شهرستان دزفول

scan0009-794x1024

منبع: سایت سفیر

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

گردهمایی رزمندگان اسلام و پیشکسوتان جهاد و ایثار در دزفول

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.