خانه / اخبار سایت / فرمانده حوزه بسیج ادارات دزفول:خرج کردن در امور فرهنگی درآمد است

فرمانده حوزه بسیج ادارات دزفول:خرج کردن در امور فرهنگی درآمد است

IMG_0320-176x132

فرمانده حوزه بسیج ادارات دزفول:خرج کردن در امور فرهنگی درآمد است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان دزفول گفت:خرج کردن در امور فرهنگی درآمد است و هزینه نیست ، باید باشجاعت برنامه ریزی کارهای فرهنگی انجام شود.

به گزارش ، درنشست فرماندهان وتبیین برنامه های اجرایی سال ۱۳۹۳ حوزه بسیج ادارات دزفول که درسالن فرمانداری این شهربرگزارگردید ،حسین صالحی زاده گفت: دستاورد و کارکرد اصلی بسیج باید منجر به خودشناسی و معرفت نفس شود زیرا یک تمرین و ممارست برای جهاد اکبر است.

وی افزود:بسیج که از یادگاران پر افتخاربنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است از زمان شکل گیری تا کنون در میدان های مختلف منشاء خیر و برکت برای انقلاب ونظام بوده است.

صالحی زاده گفت: همه ما موظفیم در هر مسئولیتی که هستیم دین خود را نسبت به بسیج ادا کنیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان دزفول،به برنامه های پیشروی پایگاه های بسیج ادارات همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: فضا سازی سطح شهر، برگزاری نشست های سیاسی و بصیرتی در مراکز آموزشی، برگزاری ایستگاه های صلواتی، عطرافشانی مزار شهدای شهرستان ،برپایی گردهمایی نخبگان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، شرکت گسترده در برنامه های هفته دفاع مقدس، دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و … را می توان از برنامه های این نهاد دانست.

وی درادامه سخنان خود نیزگفت: حادثه هفتم تیر و خون مطهرشهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام خمینی (ره) تضمین بخش استمرار انقلاب اسلامی شد .

صالحی زاده بابیان اینکه دشمن تلاش داشت با شهادت آیت الله بهشتی و ترور شخصیتهایی همچون رهبر معظم انقلاب حرکت انقلاب اسلامی ایران را ساقط کند تاکید کرد: خون پاک شهدای هفتم تیر اسلام و انقلاب را بیمه کرد.

وی اذعان کرد: باید اهداف شهید بهشتی را دنبال کنیم تا اهداف و اندیشه‌های این شهید به نسل‌های بعد انتقال یابد.

این مسئول اظهار داشت: خون پاک شهدای هفتم تیر در سال ۱۳۶۰ نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری و به شایستگی از آسیب پذیری حفظ کرد.

فرمانده حوزه بسیح ادارات دزفول همچنین عملیات‌های گروهک داعش را در عراق محکوم کرد و گفت: دشمن در ‌ارتباط‌ با کشورهای اسلامی برنامه‌های خاص خود را دارد و لازم است مسلمانان در همه بلاد اسلامی با هوشیاری عمل کنند.

وی تشکیل اتاق فکرحوزه بسیج ادارات را از دیگر اقدامات این حوزه دانست و گفت: در هر مراسمی، بسیج ادارات می تواند با برگزاری برنامه های ویژه گام های موثری را در راستای سیاست های ولایت فقیه داشته باشد.

گفتنی است:درپایان گزارشی از عملکرد سال ۹۲ از سوی حسین صالحی زاده، فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول ارائه گردید.

منافقان کوردل در هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ با انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در تهران دکتر بهشتی و ۷۲ نفر از یاران امام امت را به شهادت رساندند.

////////////////////////////////////

سرپرست فرمانداری دزفول:نیازهای اصلی فرد تشکیل خانواده است

سرپرست فرمانداری شهرستان دزفول از ازدواج به عنوان نیاز اصلی یک انسان نام برد و گفت: نیازهای اصلی فرد تشکیل خانواده است که در متون دینی هم شاهد تاکیدات فراوان اسلام به ازدواج هستیم. اگر این نیاز برآورده نشود افسردگی دراین راستا نمایان می‌کند.

به گزارش ….،مهندس”حبیب اله آصفی”درنشست فرماندهان حوزه بسیج ادارات دزفول که درفرمانداری این شهر برگزارشد گفت: ازدواج بحث فقدان محبت را در جوان از بین می‌برد، حس ناامیدی را کاهش می‌دهد و پناه و پشتوانه ای محکم برای وی به وجود می‌آورد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دزفول افزود:از طرفی باید به بررسی وضعیت اشتغال جوانان بپردازیم. هر قدر مشاغل ثابت و با پشتوانه در جامعه زیاد شود، خود به خود روحیه و امید زیاد می‌شود و هرقدر مساله اشتغال سست می‌شود، عوامل روحیه دهی جوانان تضعیف می‌شود.

وی تصریح کرد: زمانیکه مشاغل کاذب در جامعه رواج پیدا می‌کند، جوانان نیز بنای زندگی‌شان را بر همین مشاغل بی ثبات و کاذب می‌گذارند و آن جامعه آمادگی آسیب پذیری و افسردگی را پیدا می‌کند.

آصفی گفت:بیکاری در جوامع امروزی معمولا یکی از مشکلات اصلی است و در جوامع در حال توسعه مسئله عدم اشتغال جوانان گاه به یک مشکل حاد و جدی تبدیل می شود .

آصفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت بسیج عنوان کرد: باید به خوبی نقشه‌های دشمنان را رصد کرد و با تبیین هر چه بیشتر فرهنگ بسیج و بسیجی به مقابله با این توطئه‌ها شتافت.

سرپرست فرمانداری شهرستان دزفول ادامه داد: همین روحیه بسیجی و فرهنگ بسیجی ملت است که دشمن را در برابر ایران اسلامی به زانو درآورده و این روحیه با گذشت بیش از ۳۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز وجود دارد.

وی بر ترویج بیش از پیش فرهنگ بسیجی به‌ویژه در میان نسل جوان تاکید کرد و افزود: اگر روحیه بسیجی در میان ملت ایران بماند هرگز در برابر استعمارگری‌ها، کوتاه نخواهیم آمد.

/////////////////////////

فرمانده سپاه دزفول:بسیج در مقابل تهدیدهای دشمنان با همه توان ایستادگی می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول گفت:بسیج همانند گذشته در مقابل تهدیدهای دشمنان با همه توان ایستادگی می‌کند.

به گزارش …..،سرهنگ عبدالامیرمحتشمی راد درنشست فرماندهان حوزه بسیج ادارات دزفول درفرمانداری این شهر با اشاره به اینکه وجود ماهواره، اینترنت، بازی‌های رایانه‌ای و ابزارهای مجازی نقش بسیار موثری در بد‌حجابی افراد دارد، تصریح کرد: خانوداه‌ها باید در این زمینه دقت ویژه‌‌ای داشته باشند.

وی مبارزه با منکر رایج یعنی ماهواره را جزء امور اساسی کشور خواند و ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان ائمه جماعات مضرات ماهواره، اینترنت و گوشی ها را برای مردم بازگو کنند تا مردم نسبت به این موضوع آگاهی های لازم را پیدا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول درادامه گفت: اگر داعش و گروهک های تروریستی جرأت تعرض به مقدسات ما را ندارند به خاطر روحیه سلحشوری و اعتماد به خدا، روحیه ادای تکلیف و تبعیت از ولایت مانع از کار آن ها شده است.

وی اظهار کرد: اساس کار آمریکا و این کشورها مبتنی بر تفرقه افکنی میان گروههای مختلف عراقی بودو در واقع انها شیعه هراسی را نه تنها در عراق بلکه در منطقه و جهان نیز پیگیری می کنند و در همان راستا نیز بحث اختلاف میان شیعه و سنی را مطرح می کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با ابتکار عمل مرجع تقلید شیعیان یعنی آیت الله سیستانی این توطئه خنثی شد و به ویژه طرحی که امریکا اعلام می کرد که با ایران در موضوع عراق همکاری می کند نیز از نظر ما ایجاد باتلاق و بحران در منطقه بود که خوشبختانه این طرح و توطئه نیز با هوشیاری ایران و مواضع محکم کشورمان به جایی نرسید.

سرهنگ محتشمی راد درپایان گفت: امروز در فتنه داعش برای همه برملا شده است و خوشبختانه یک فرصتی ایجاد شد تا مرجعیت شیعه در عراق، شیعه و سنی و کرد و عرب به اتحاد مجدد برسند و این یک قدرتی تولید کرد که این قدرت انشاءالله بساط داعشی ها را به زودی جمع خواهد کرد.

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

گردهمایی رزمندگان اسلام و پیشکسوتان جهاد و ایثار در دزفول

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.