خانه / اخبار سایت / دادستان دزفول: شهرستان دزفول برای سارقان و متجاوزان به حقوق مردم ناامن است.

دادستان دزفول: شهرستان دزفول برای سارقان و متجاوزان به حقوق مردم ناامن است.

191985116

دادستان دزفول: شهرستان دزفول برای سارقان و متجاوزان به حقوق مردم ناامن است.

دادستان شهرستان دزفول گفت: در رسیدگی به پرونده ها با سارقان و ناامن کنندگان آرامش جامعه با قاطعیت و بدون مسامحه برخورد و فضا را برای سوداگران مرگ بشدت نا امن خواهیم کرد.

به گزارش دزتایمز، به مناسبت هفته قوه قضائیه حجت الاسلام صادق ابوهلال در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی شهرستان دزفول با تشریح مهمترین اقدامات دادستانی برای رسیدگی به پرونده ها و تامین امنیت مردم به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول تصریح کرد: در مبارزه با سوداگران مرگ مسامحه و کوتاهی نمی کنیم و با قاطعیت و چنداحکام اعدام برای سوداگران فضا را برای کسانی که نابودی جوانان و خانواده ها را نشانه گرفته اند نا امن می کنیم .

حجت الاسلام ابوهلال افزود: توزیع مواد مخدر در دزفول از زمانی که به صورت آشکار و در روز روشن با معتادان انجام می شد به شرایطی رسیده که برای تامین مواد به شهرهای دیگر می روند و این منطقه را برای مانور خود امن نمی دانند و این روند با قدرت تداوم خواهد یافت.

وی همچنین از کاهش نسبی سرقت در این شهرستان خبر داد وگفت: بیش ترین درصد جرایم عمومی به سرقت اختصاص دارد. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول درادامه گفت: با هدف افزایش ضریب امنیت شهرستان و سیاست‌گذاری مستقیم در مورد سرقت که امنیت فکری مردم را دچار تشویش می‌کند، شعبه مخصوص در این زمینه تعیین شده است.

وی ابراز داشت: با همت تمام نیروهای بسیج و انتظامی، شورای تأمین شهرستان در منطقه و تعامل خوبی که با دادسرا و دادگستری دارند، آمار جرائم در شهرستان دزفول کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: با توجه به تغییر شیوه‌های سرقت توسط سارقان حرفه‌ای مقرر شد طرح و برنامه‌های از پیش تعیین شده اجرا شود.

حجت الاسلام ابوهلال گفت: باتوجه به وقوع چند فقره سرقت به کیف قاپی، مردم هنگام تردد دراطراف شهر مراقب سارقان حرفه ای بویژه موتورسواران باشند.

وی افزود: همه ادارات و سازمان‌ها باید در راستای پیشگیری از جرم تلاش کنند تا بتوانیم نتیجه مطلوبی در بحث امنیت کسب کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر از اصول پذیرفته شده همه عقلاست و همه انسان‎های متفکر و عاقل آن را جزو ضرورت‎های جامعه بشری می‌دانند.

حجت الاسلام ابوهلال توجه به امر معروف و رعایت آن در جامعه را بسیار مهم دانست و گفت: به جا آوردن این فریضه باعث می‌شود که اصلاح جامعه از آسیب‌ها و ناهنجاری‎ها آسان و ممکن شود.

دادستان دزفول در پایان وضعیت امنیتی شهرستان دزفول را نسبت به سایر مناطق استان مناسب و خوب ارزیابی کرد.

ارسال توسط سایت دز تایمز

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

گردهمایی رزمندگان اسلام و پیشکسوتان جهاد و ایثار در دزفول

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.