خانه / اخبار سایت / بیانیه ی بسیج ادارات شهرستان دزفول

بیانیه ی بسیج ادارات شهرستان دزفول

img_1345021197

بیانیه: آزادگان بلندترین قله‌های پایداری را فتح کردند تا دشمن به زانو درآید
بسیج ادارات شهرستان دزفول در بیانیه ای به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به وطن، از آزادگان به عنوان بلندترین قله‌های پایداری و نمادهای ایستادگی ملت ایران یاد کرد.
به گزارش ………..،در این بیانیه که نسخه ای از آن امروز در اختیار سایت خبری ……….قرار گرفت آمده است: ۲۶ مردادماه سال ۱۳۶۹، میهن اسلامی ایران شاهد حضور پرستوهای عاشق سبکبالی بود که پس از سال ها اسارت در اسارتگاه های رژیم عراق، قدم به خاک پاک میهن خود گذاشتند.
در ادامه این بیانیه آمده است: آری، آزادگان بزرگ مرد، با مقاومت و تحمل دردها و شکنجه های بسیار به جهانیان ثابت کردند همواره در راه دفاع از اسلام و ایران اسلامی تلاش خواهند کرد و نخواهند گذاشت تا سرزمین پهناور ایران مورد تعرض متجاوزین قرار گیرد.
این بیانیه می افزاید: ادامه حیات مقتدرانه انقلاب شکوهمند اسلامی نیز مرهون چنین روحیاتی است و امروز شاهد آثار مبارک تحمل رنج ها و سختی های آن دران در عرصه های علمی، امنیتی، سیاسی و اقتدار و وحدت ملی هستیم.
حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول در پایان بیانیه خود ضمن تبریک ۲۶ مرداد ماه سالگرد بازگشت آزادگان غیور به آغوش پر مهر میهن اسلامی، و تاکید بر ضرورت تکریم و قدردانی از مجاهدت‌های توام با بصیرت و هوشمندی شان آمده است: برغم گذشت چندین سال از جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس و بازگشت آزادگان هم آنانکه نمادهای عظمت ملت ایران در دفاع مقدس هستند، ‌انتظار می‌رود آحاد مردم و مسوولین در حوزه امور آزادگان از این سرمایه عظیم و ارزشمند ملی صیانت و بسترهای نقش آفرینی بیشترشان را در روند پیشرفت و تعالی کشور فراهم آورند.
فرماندهی حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول
سید عزیزاله پژوهیده

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

گردهمایی رزمندگان اسلام و پیشکسوتان جهاد و ایثار در دزفول

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.