خانه / اخبار سایت / بیانیه بسیج ادارات شهرستان دزفول بمناسبت هفته دولت

بیانیه بسیج ادارات شهرستان دزفول بمناسبت هفته دولت

phpThumb.php

بیانیه بسیج ادارات شهرستان دزفول بمناسبت هفته دولت
درسالروزشهادت شهیدان رجایی و باهنروهفته دولت،حوزه مقاومت بسیج ادارات این شهرستان با انتشار بیانیه ای این هفته را گرامی داشتند.
سید عزیزاله پژوهیده فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان دزفول : هفته اول شهریور ماه که مصادف است با شهادت شهیدان رجایی و باهنر و بنام هفته دولت نامگذاری شده است همواره بهانه خوبی برای باز خوانی رفتار الگوهای زیبای خدمتگزاری است که شمیم خوش آن گرچه به واسطه بغض و کینه دشمنان جاهل مدت کوتاهی فضای جامعه اسلامی نوپای ایران را عطرآگین کرد، ولی عمق تاثیر آن اعصار پیش رو را نیز متاثر نموده و انشاء الله خواهد کرد.
هشتم شهریور ماه سالگرد انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر روز بزرگداشت خدمت صادقانه برای مردم است. آن دو یار صدیق و همسنگر در قربانگاه عشق، با وفاداری بر عهد و پیمان خویش و اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و تشکیل دولت مکتبی، در دوران کوتاه اما پر برکت خود، تلاش نمودند تا با رفع استضعاف و محرومیت و تبعیض و بی عدالتی، سعادتمندی را برای ملت خویش به لرمغان آورند، اما سرانجام با خیانت منافقان تروریست و تحت حمایت استکبار جهانی،در آتش کینه دشمنان اسلام ، پروانه وار سوختند. این بیانیه می افزاید: در سالگرد روز مبارزه با تروریسم ، ضروری است تمامی سازمان‌ها ، نهادها و شخصیت های مستقل و آزاد در داخل و خارج از کشور ، در ابلاغ مظلومیت جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین قربانی تروریسم در جهان و نیز رسوایی استکبار جهانی در برخور دوگانه و تبعیض آمیز با مسئله تروریسم مجدانه بکوشند.
در بخش دیگر بیانیه آمده است: دولتمردان جمهوری اسلامی که با یاد شهید رجایی کار خود را آغاز کرده اند، شایسته است با تأسی به این دو اسوه عشق و شهادت، ایمان و خدمت خالصانه و با الهام از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای عزیز و با پشتوانه عظیم مردمی، ضمن خنثی سازی طوطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی، با عزمی راسخ در جهت تحقق چشم انداز ۲۰ ساله و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربلندی مردم شریف ایران تلاش کنند.
آری فرزندان معنوی حضرت روح الله (ره) الگوی جدیدی از مدنیت و مدیریت بر جوامع بشری را به نمایش در آوردند که طومار مدیریت های فرعونی زمان را در هم می پیچید.
حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان دزفول در پایان بیانیه خود آورده است: ما ضمن تکریم فرهنگ متعالی خدمت به عشق و تواضع به مردم به عنوان سرمایه اصلی انقلاب و تجدید میثاق با شهدای عزیز دولت که در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی صفات انسانی خود شامل تواضع ،عشق به مردم و کار و خدمت شبانه روزی را به منصه ظهور گذاشنتند و لحظه عمر پربرکت خود را در راه اسلام و انقلاب به زیباترین وجه به کارگرفتند تا جهادگران عرصه خدمت رسانی صادقانه به مردم باشند.
فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول از برنامه‌های فرهنگی، هنری، بصیرتی و ورزشی در ادارات این شهرستان خبر داد و گفت: افزایش بصیرت اسلامی انقلابی، مشارکت آموزشی در فعالیت‌های فرهنگی و الگوسازی فرهنگی مبتنی بر اندیشه ناب اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.
سید عزیزاله پژوهیده درادامه افزود:بسیج ادارات سهم بسزایی در جذب نیروهای اداری در بسیج دارد، کسانی که در مجموعه بسیج ادارات فعالیت می‌کنند خود نیزدارای روحیه بسیجی هستند و به خوبی به تکلیف الهی خود عمل می کنند.
وی درپایان،برگزاری همایش مشترک فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست و گفت: نشست‌های بصیرتی، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا ، معرفی شهید شاخص کارمند بسیجی ،تجلیل از بسیجیان نمونه ادارات ،شرکت در نماز جمعه ،برپایی نماز وحدت،دیدار با امام جمعه محترم و برپایی ایستگاه صلواتی رااز جمله برنامه‌های این هفته برشمرد.

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

گردهمایی رزمندگان اسلام و پیشکسوتان جهاد و ایثار در دزفول

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.