خانه / گاهی متفاوت / وقتی فتنه، مشکل خانوادگی در دزفول می شود!!

وقتی فتنه، مشکل خانوادگی در دزفول می شود!!

آقای دکتر احسان شریعتی تعریف شما از خانواده چیست؟!

???????????????????????????????

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله دزفول، سایت مهراب در یادداشتی در خصوص مراسم برگزار کننده در دانشگاه آزاد با حضور فرزند دکتر شریعتی نوشت: برنامه سخنرانی و پرسش و پاسخ تحت عنوان “هویت فراموش شده دانشجو” بمناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو  با سخنرانی “دکتر احسان شریعتی” ، فرزند یکی از چهره های تاثیرگذار انقلاب اسلامی ایران  مرحوم “دکتر علی شریعتی” ، صبح دیروز پنج شنبه به همت “تشکل مستقل دانشجویی اسلامی – سیاسی انصارالزهرا (س)” در محل سالن اجتماعات شیخ انصاری دانشگاه آزاد اسلامی – واحد دزفول برگزار گردید .

آقای دکتر شریعتی قطعا می دانند حبس و حصر حتی برای یک پرنده هم چندش آور و سخت است اما پرنده ای آزاد است که بر اساس هدایت تکوینی خود در حال زندگی است. آری حبس و حصر ناخوشایند است هیچ انسان عاقل و آزاده ای با حبس و حصر موافق نیست.

دکتر احسان شریعتی  در بخشی از سخنان خود در این برنامه  گفته است : «از نظر شخصی بعنوان احسان شریعتی مخالف هر گونه حبس و حصر هستم و معتقدم راه های دیگری برای حل اختلافات درون خانوادگی وجود دارد.» (روناش)  آقای دکتر اگر شما اتفاقات مربوط به فتنه ۸۸ را اختلاف درون خانوادگی می دانید که واویلاست! فتنه ۸۸ که ابعاد وسیع و گسترده آن و شاید برخی از زوایای پنهان آن تا سال های بعد هم مشخص نگردد چگونه ممکن است یک اختلاف درون خانوادگی باشد!!!.

اگر این اتفاق یک اختلاف درون خانوادگی است پس چرا هنگامی که گرگ های غربی همراه با امپراطوری رسانه ای به تمام قد از آن طرفداری  و حمایت کردند و هر چه سیاسی فراری و رقاصه و لاابالی بود از آن ها حمایت کرد یکی از سران فتنه عزیز از آنان برائت نجست و نگفت اختلاف ما درون خانوادگی است به شما چه مربوط؟!؟!چرا حتی یک جمله قریب به این مضمون هم از این آقایان صادر نشد.

چرا وقتی شعار مخالفت با ولایت فقیه سردادند، شعار استقلال آزادی جمهوری ایرانی سر دادند، پرچم عزای اباعبدالله را آتش زدند، به عزادار امام حسین سنگ پراکنی کردند فتنه گران برائت نجستند که نه تنها برائت نجستند بلکه آنان را مردم خداجوی خواندند! کدام خانواده آقای دکتر از کدام خانواده صحبت می کنید خانواده ای که اعضایش نه قانون را قبول دارند نه رهبر را نه هیچ چیز دیگر را فقط خودشان را قبول دارند و لا غیر…. آخر این چه خانواده ایست. کدام خانواده آقای دکتر شریعتی عزیز؛ مگر عزیزان فتنه گر گذاشتند چیزی از خانواده باقی بماند مگر این نبود که هرکس به اینها هرچه می گفت می گفتند ابطال انتخابات هر کس پیش این آقایان رفت فقط می گفتند ابطال انتخابات می گفتند کل اعتراضی که داری تمام صندوق ها را کلا به تو بدهند باز رایت کمتر است او می گفت ابطال انتخابات.. کدام خانواده؟؟؟

آقای دکتر شریعتی اگر درون خانواده شما یا درون خانواده ما کسی آشوب ایجاد کند آشوبی که نه تنها جان ده ها نفر را بگیرد بلکه مشکلات اساسی برای اصل خانواده ایجاد کند خانواده را به سمت اضمحلال پیش ببرد و هیچ کس را درون این خانواده قبول نداشته باشد تمامی نماد های شر در عالم از او حمایت کنند و هزار مشکل و مسئله دیگرایجاد کند… باز شما او را اعضای خانواده خود می دانید و این آشوب را درون خانوادگی می دانید؟

امیدوارم که برداشت نگارنده از صحبت های شما درمورد اختلاف درون خانوادگی اشتباه باشد.

منبع: وبلاگ انصار حزب الله دزفول(پلاک)

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

برای وحدت مردم غیور دزفول و اندیمشک

  آنچه که مردم دزفول و اندیمشک را از هم جدا می کند مسلما مردم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.