خانه / اخبار سایت / اگر حضور اثرگذار جمهوری اسلامی نبود، اکنون بغداد و دمشق رفته بود/ اکنون ایجاد تفرقه با هر عنوانی پذیرفتنی نیست.

اگر حضور اثرگذار جمهوری اسلامی نبود، اکنون بغداد و دمشق رفته بود/ اکنون ایجاد تفرقه با هر عنوانی پذیرفتنی نیست.

???????????????????????????????

فرمانده ارشد لشکر خط شکن ولی عصر(عج) در دفاع مقدس:
اگر حضور اثرگذار جمهوری اسلامی نبود، اکنون بغداد و دمشق رفته بود/ اکنون ایجاد تفرقه با هر عنوانی پذیرفتنی نیست
دزفول امروز: دکتر رئوفی گفت: آمریکا اکنون فقط ژست استکباری را به خود گرفته ولی با شکست هایی که در کشورهای منطقه خورده، از استکبارش چیزی جز یک پوسته ضعیف باقی نمانده است.
به گزارش سرویس سیاسی دزفول امروز: فرمانده سابق لشکر ۷ حضرت ولی عصر (عج) در دوران دفاع مقدس در نشست رزمندگان و پیشکسوتان گردان بلال دزفول به نقش آفرینی نظام اسلامی در رخدادهای منطقه و دنیا اشاره و تصریح کرد: عزت و سربلندی نظام اسلامی در سراسر جهان مدیون شهدا است.

دکتر “عبدالمحمد رئوفی نژاد” با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در چند سال اخیر در اوج فشارها، نابرابری ها، هجمه ها، حمله ها و تحریم ها قرار گرفته گفت: با وجود همه این فشارها و تحریم ها، اکنون جمهوری اسلامی به جایی رسیده که تصمیم ساز و اثر گذار همه فعل و انفعالات در خاورمیانه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه شرایط و موقعیت کنونی ایران در منطقه و جهان قابل انکار نیست، اظهار کرد: این جایگاه در حالی است که تمام دنیای غرب برای از بین بردن این نظام شیعی بسیج شده اند تا آنرا از صفحه نظام های سیاسی دنیا حذف کنند ولی تا کنون تمام دسیسه ها و برنامه های آنها با توکل بر خدا و درایت های مقام معظم رهبری ناکام مانده است.

این فرمانده باسابقه دفاع مقدس تصریح کرد: روزی در دروازه های دزفول، اهواز و آبادان می جنگیدیم و برای جلوگیری از تصرف شهرهایمان دفاع می کردیم ولی امروز عمق استراتژی ما در غزه، لبنان، سوریه و عراق است و در آنجا رو در رو با استکبار می جنگیم.

فرمانده سابق لشکر ۳۱ عاشورا آذربایجان، ادامه داد: هر چه جلوتر می رویم، شاهد ذلت بیشتر دشمن و عزت جمهوری اسلامی ایران هستیم.

دکتر رئوفی به سرمایه گذاری گسترده آمریکا در عراق اشاره و افزود: آمریکا بیش از ۴ هزار میلیارد دلار و قریب ۶ هزار کشته و زخمی در عراق داد ولی اکنون، عراق دست ایران است و مردم عراق نیر خود را مدیون ایران و علاقمند به مردم ایران می دانند.

وی هدف آمریکا در تحولات عراق را مدیون کردن عراق به آمریکا اعلام و با اشاره به سخن نخست وزیر عراق به آمریکا تصریح کرد: حیدرالعبادی خطاب به آمریکا گفت: “آن روزی که داعش به عراق حمله کرد، آمریکا دست روی دست گذاشتته بود و این در حالی است که ایران دست در دست ما گذاشت”.

فرمانده سابق لشکر ۷ حضرت ولی در دوران دفاع مقدس، ادامه داد: اگر اقدامات، حضور اثرگذار و سرنوشت ساز جمهوری اسلامی در منطقه نبود، اکنون بغداد و دمشق رفته بود.

دکتر رئوفی، با بیان اینکه آمریکا نه حیثیت و نه اقتدار گذشته خود را دارد، تصریح کرد: آمریکا اکنون فقط ژست استکباری را به خود گرفته ولی با شکست هایی که در کشورهای منطقه خورده، از استکبارش چیزی جز یک پوسته ضعیف باقی نمانده است.

وی ادامه داد: امروز نظام شیعه ایران که از حیث جمعیت چند درصد جمعیت مسلمان جهان را شامل می شود، اکنون افتخار جهان اسلام شده و اهل تسنن خود را مدیون نظام شیعی ایران می دانند و ما همه این افتخارات و عزت را مدیون شهدا داریم.

این فرمانده باسابقه هشت سال دفاع مقدس، اتحاد درونی نظام را تضمین کننده ادامه این راه عنوان و خاطر نشان کرد: هیچ دلیل برای تفرقه قابل قبول نیست و همه باید ضمن حفظ وحدت، با کل وجود در خدمت مقام معظم رهبری در راستای تحقق نظام و رهبری باشیم تا این پیروزی ها و مسیر بازتر شود.

فرمانده سابق لشکر ۴۱ ثارلله کرمان با اشاره به وقایع ۸۸ و خدشه دار کردن وجهه نظام در حوادث فتنه ۸۸ با بیان اینکه عده ای بدنبال شروع مجدد آن حوادث هستند، گفت: زمانی اولویت تثبیت و دفاع از نظام بودیم ولی امروز از دنیای اسلام دفاع می کنیم و اکنون پیوستگی عمیقی بین کشورهای منطقه با نظام اسلامی ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی اکنون جهانی شده است، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی در کشورهای منطقه اثرگذار است و شاهد آثار آن در گوشه گوشه جهان هستیم.

منبع: سایت دزفول امروز

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

گردهمایی رزمندگان اسلام و پیشکسوتان جهاد و ایثار در دزفول

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.