خانه / خاطرات شهید / وصیت نامه شهید یوسفعلی دوستی زاده

وصیت نامه شهید یوسفعلی دوستی زاده

11

بسم رب الشهداءوالصدیقین

وصیت نامه برادر شهید یوسفعلی دوستی زاده

 برادران و عزیزان و دلسوزان اسلام،قلم در وصف وصیت نیست،چرا که راهم هدفم وآن چیزی که به یقین رسیدم و دنبالش رفتم خود وصیتم است.پیش از هر چیزی همانطوری که پیشوای والای مان امام علی(ع) سفارش نمود پرهیزکاری و پارسایی و عدم پیروی از خواسته های نفس و خدا را در اعمال و کارهایتان چه ظاهر و چه باطن به یاد بیاورید.

برادران مسجد سنگر است سنگرها را حفظ کنید که با یک دستتان قرآن را و با دست دیگرتان سلاح را برگیرید و از اسلام دفاع کنید. ارتباطتان را با خداوند قطع ننمایید و قبل از اینکه حامل اسلحه تان باشید حامل پیامتان (نماز)  باشید.

من پیامم را با خونم به نسلها، وعصرها و بشریت صادر می کنم تا طپش و تحرکی به پیکرهای راکد آنها بیندازم و خود را از منیتم رها سازم. امروز پیام خودم را با خون خودم به تمام تشنگان تاریخ صادر می کنم در اسلام ما،تشیع ما،عزیزترین گوهرهایی که به بشریت داده است حیات بخش ترین قوانینی که به تاریخ حیات و تکان داده است و می دهد و خدایی ترین درسهایی که تا خدا بالا می رود و در آن جهاد و شهادت نهفته است همان نماز است. ما وارث امانت هایی هستیم که با جهادها و شهادتها مسول هستیم که امتی بسازیم از خودمان برای بشریت نمونه باشد. رسالتی به این سنگینی، رسالت حیات و شدن انسان و حرکت دادن به بشریت جهان بر عهده ی ماست و شهید حاضر در همه جا و همه وقت است آری حسین(ع)پیرو می خواهد من مرگ سرخ را بدست خودم بعنوان نشان دادن عشقم به حقیقتی که دارم میروم که حاضر و شاهدم ناظرم که در پیشگاه خدا و امت مسلمان که من حسین(ع)را با تمام وجودم احساس می کنم.

برادران اگر امانت نباشد اگر رهبری نباشد اگر روحانیت متعهد به اسلام نباشد اگر ولایت فقیه نباشد کوشش و فعالیت حتی اتحاد و جهاد بی ارزش است چون در صحنه حق و باطل نیستی و ارزش هر عملی به امانت به رهبری به ولایت فقیه بستگی دارد. برادران عاجزانه از شما طالبم که راه امانت را دنبال کنید.

از ولایت فقیه برای گسترش اسلام و مسلمین پیروی کنید که تنها راه نجات مستضعفین همین راه است و دعا کنید برای امام و طول عمر آن بزرگوار  واز او بخواهید که دعا کند برای ما، خصوصا برای من که خدا گناهانم را ببخشد. که خودم و کارهایم برای اسلام و خدا خدماتی ننموده ام امیدوارم که شاید شهادتم باعث بخشش گناهم باشد از جانب خدا، خدایا البته خود می دانی که من طاقت حتی نگاه کردن  به جهنم را ندارم.

خدایا ما را از پیروان حسین(ع)قرارده و ما را با شهدای صدر اسلام محشور بدار. برادر عزیز امر به معروف و نهی از منکر و از اغراض شخصی خود دوری گزینید و اخلاق اسلامی را عمل نمایید. برادران شهید سید محمدی، همکلاسی هایم و اقوام  پیش از هر چیز احتیاج به بخشش شما دارم و آن همکارها و رفع مشکلات که با هم دیگر می کردیم، امیدوارم خداوند اجر شما را بدهد. ان شاءالله

پدر و مادر عزیزم شما افتخار کنید که فرزندی نزد حسین(ع) فرستادید و غمگین مباشید و شما هم پیراهن سیاه نپوشید و بگویید افتخار برما که ماهم شهیدی نزد حسین(ع) فرستادیم. مادر تو گفتی برو جهاد کن به امان خدا اما دعا کن شهید بشوم بگو که دعا کن که برویم تمام کافرین و ضد دینها را از یبن ببریم و مادر چه امیدی در دلم کاشتی و چه خنده ای بر لبانم نقش بستی من افتخار می کنم و از شما التماس دعا دارم و شعار همیشگیم مرگ بر کمونیست مرگ بر شرق و غرب شما را به خدا می سپارم و برای شما صبر و تندرستی از خداوند خواستارم پدر جان مطمئن باش که امرالهی هر چه باشد به فضائل منتهی می شود پس شکرگزاری کن و برادر جان من احتیاج به بخشش شما دارم به ولایت فقیه پایبند باش و تابع دستورات پیامبر گونه امام باش تا سعادتمند باشید سلامتی تمام خانواده ات را از خدا خواستارم خواهرانم حجاب شما کوبنده تر از خون من است پس حفظ حجاب حفظ راه من است و دیگر در درسهایتان می خوانید که شهداء شمع محفل بشریتند و شهید قلب تاریخ است و شما خواهران اگر مشکلی داشتید به من رجوع می کردید امیدوارم اگر نارسایی بدبینی و غیره به شما نشان دادم مرا ببخشید که من احتیاج به بخشش شما دارم و تا می توانید کتاب بخوانید و برای همدیگر تعریف کنید اگر می خواهید حواستان و هوشتان قوی باشد و برای شادی روح من با اقوام رفت و آمد داشته باشید و با اخلاق نیت رفتار کنید و بر هر مسلمان که رسیدید (شناخته شده باشد) سلام کنید و روابط خود را با مسجد مسلمین قطع نکنید پدر،مادر،خواهر و برادر زندگی بی فروغ عشق و گرمای عشق پوچ است فقط یک عشق حقیقت است و آن خداست چقدر خوشحال می شوم و لذت می برم از فعالیت های اقتصادی، درمانی، برق رسانی، رفاهی، راهسازی و شهرک سازی که اینها وظیفه است، عشق ما این است که در این راه می جنگیم.

شهید یوسفعلی دوستی زاده

منبع: وبلاگ شهادت

به بهانه فرا رسیدن بیست و پنجمین یادواره سرداران و ۷۵ شهید مسجد امام حسین شمالی(ع) دزفول

دوشنبه ۲۷ بهمن ساعت ۸ شب

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

ماجرای داعشی‌هایی که محسن حججی به هلاکت رساند

روایت فرمانده و همرزم شهید حججی: ماجرای داعشی‌هایی که محسن حججی به هلاکت رساند به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.