خانه / خاطرات دفاع مقدس / در جبهه و در جمع رزمندگان برای بارش باران دعا می کنم…

در جبهه و در جمع رزمندگان برای بارش باران دعا می کنم…

34873_635269386236392271_s

کاهش ۴۶ درصدی نزول رحمت الهی در خوزستان موجب شد تا در شهرهای محتلف استان، نماز باران قرائت شود. اواسط هفته گذشته بود که هواشناسی استان از وقوع باران های سیل آسا در شهرهای شمالی استان از جمله دزفول خبر داد ولی دریغ از باران محدود چه برسد به سیل آسا بودن آن.

 یکی از فرماندهان گردان خط شکن بلال در گفتگو با خبرنگار دزفول امروز به بیان خاطره دعای باران آیت الله سید مجدالدین قاضی، عارف مجاهد و امام جمعه فقید دزفول پرداخت.

“علیرضا زمانی راد ” گفت: در سال ۶۲ یا ۶۳ خشکسالی و عدم بارش رحمت الهی خوزستان را در برگرفت به همین خاطر مردم از آیت الله سید مجدالدین قاضی امام جمعه دزفول درخواست نماز باران کردند.

وی ادامه داد: این عارف نستوه و عبد صالح خدا، به مردم گفته بود که به جبهه ها نزد رزمندگان رفته و در جمع آنها دعای باران می کنم.

زمانی افزود: در آن زمان، بچه های لشکر ۷ حضرت ولی عصر(عج) که عمدتا بچه های دزفول بودند، در منطقه عملیاتی خیبر و در منطقه عمومی خرمشهر مستقر بودند.

این فرمانده باسابقه دفاع مقدس، با اشاره به استقبال بسیار بزرگ و پرشور رزمندگان از آیت الله قاضی در محل استقرار لشگر اظهار کرد: پس از استقبال رزمندگان، آیت الله قاضی در جمع رزمندگان، خدا را به حق انبیاء الهی، شهدا و خلوص رزمندگان قسم داد و برای نزول رحمت الهی دعا کرد.

وی با بیان اینکه از محل مقر فرماندهی تیپ که رزمندگان جمع شده بودند تا اردوگاه فاصله نسبتا زیادی بود، ادامه داد: فقط همین را بگویم که پس از دعای باران آیت الله قاضی در جمع رزمندگان، بارش رحمت الهی شروع به باریدن کرد بطوری که رزمندگان که برای رسیدن به چادرهای خود دو زده بودند، وقتی به چادر رسیدند که کاملا خیس بودند.

زمانی با تاکید بر اینکه این بارش رحمت الهی سه روز بدون وقفه ادامه داشت گفت: این خاطره نشان دهنده ارتباط معنوی قوی آیت الله قاضی و خلوص رزمندگان است.

حضور آیت الله سید مجدالدین قاضی در دزفول در زمان موشکباران های شهر در دوران دفاع مقدس، نقش تعیین کننده در مقاومت مردم دزفول و پشتیبانی از جبهه های جنگ داشت.

آیت الله سید مجدالدین قاضی در ۱۳ بهمن ۶۴ در سن ۸۴ سالگی به دیار باقی شتافتند و پیکر مطهر ایشان در گلزار شهیدآباد دزفول مدفون است.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی دزفول امروز

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

مردی که ترس و مرگ را به سخره گرفت(قسمت اول)

مردی که ترس و مرگ را به سخره گرفت شهید عبدالرحیم مشکال نوری  فرزند حسین  …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.