خانه / اخبار سایت / فرمانده بسیج ادارات دزفول: باید در زمینهٔ مسائل فرهنگی منویات رهبری دغدغه داشته باشیم

فرمانده بسیج ادارات دزفول: باید در زمینهٔ مسائل فرهنگی منویات رهبری دغدغه داشته باشیم

url

فرمانده بسیج ادارات دزفول: باید در زمینهٔ مسائل فرهنگی منویات رهبری دغدغه داشته باشیم
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان دزفول در نشست فرماندهان وشورای حوزه، بر لزوم تعامل هر چه بیشتر بسیج ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان با حوزه مقاومت بسیج تاکید کرد و گفت: باید در زمینهٔ مسائل فرهنگی منویات رهبری دغدغه داشته باشیم و مسائل به‌ صورت سلسله وار از سر مربی صالحین به مربی صالحین و از مربی صالحین به سر گروه‌ها منتقل شود.
به گزارش بنقل از روابط عمومی حوزه بسیج ادارات دزفول، در این نشست سید عزیزاله پژوهیده، ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) اظهارکرد: شجره طیبه صالحین بهترین فرصت برای پیاده کردن آموزه های دینی در قالب حکومت اسلامی می باشد.
وی گفت: بهترین، مهمترین و اولویت دارترین کار بسیج وسپاه تربیت انسانهای مومن و معتقد به ولایت فقیه ونظام جمهوری اسلامی در شجره طیبه صالحین می باشد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان دزفول افزود: بهبود و کیفی سازی حلقه‌های صالحین، ارتقاء سطح حلقه‌های صالحین، اهتمام و تلاش جدی مربیان در برگزاری منظم جلسات حلقه سرگروه‌ها و تعامل با آن‌ها، حضور فعال و منظم مربیان در جلسات حلقه مربیان و حفظ ارتباط و تعامل با سرمربی شجره طیبه صالحین حوزه مقاومت بسیج ادارات تأکید کرد.
وی عنوان کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات بهترین مکان برای انتقال ارزش‎های انقلاب اسلامی به ادارات است و رویکرد بسیج رویکرد تعلیم و تربیتی در سطح جامعه با محوریت طرح صالحین است که طرح نشاط و تعالی نیز قسمتی از این طرح بزرگ است.
پژوهیده افزود: بسیج ادارات سهم بسزایی در جذب نیروهای اداری در بسیج دارد، کسانی که در مجموعه بسیج ادارات فعالیت می‌کنند خود نیز دارای روحیه بسیجی هستند و به خوبی به تکلیف الهی خود عمل می کنند.
وی در ادامه یاداور شد: طرح شجره طیبه صالحین، به تقویت بنیان های معرفتی می پردازد و راهکاری مناسب برای مقابله با جنگ نرم دشمنان ارائه می دهد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان دزفول در پایان افزود: طرح شجره طیبه صالحین یک حلقه تربیتی و معرفتی است که به صدر اسلام و سیره اولیا خدا و بزرگان دین بر می گردد و یک انقلاب درونی را در فرد ایجاد می کند.

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

گردهمایی رزمندگان اسلام و پیشکسوتان جهاد و ایثار در دزفول

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.