خانه / اخبار سایت / فرمانده بسیج ادارات دزفول: سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی بحث مهمی است

فرمانده بسیج ادارات دزفول: سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی بحث مهمی است

Picture-0422

فرمانده بسیج ادارات دزفول: سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی بحث مهمی است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان دزفول با اشاره به تحقق حقوق شهروندی گفت: سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی بحث مهمی است و یکی از مشکلات موجود در زمینه حقوق شهروندی این است که حقوق شهروندان را در اختیار آنها بدرستی نمی‌گذاریم که این امر مهم در طرح تکریم پیش بینی شده است.
یه گزارش…..،بنقل ازروابط عمومی حوزه بسیج ادارات دزفول، سید عزیزاله پژوهیده درنشست شورای قشر، شورای امربمعروف ونهی ازمنکر این حوزه که درسالن جلسات بیمارستان یازهرای دزفول برگزار شد گفت: یکی از برنامه های بسیج اداری تکریم ارباب رجوع در ادارات است و از همه مدیران می خواهیم که احترام به مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند.
وی میز و قدرت را موقتی خواند و یادآور شد: در تکریم ارباب رجوع و سرعت در کارها باید دقت کنیم دقتی از جنس دینی و پاسخگویی به مردم را در اولویت کاری قرار دهیم.
وی با بیان این که پست و مقام زودگذراست و مسئولان باید خدمتگزاری بی منت به مردم را مدال افتخار برای خود دانسته و لحظه ای فرصت خدمت به مردم را از دست ندهند خاطر نشان کرد: تکریم ارباب رجوع به عنوان یک فرهنگ باید در جامعه گسترش پیدا کند و دستگاه های اجرایی نیز بیش از گذشته به آن بپردازند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان دزفول، آشنایی ارباب رجوع با قوانین را یکی از راه های انجام تکریم دانست و اظهار داشت: خوشبختانه برابر گزارشات واصله، در خصوص تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان دزفول تلاش های صورت گرفته است. ولی برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید در این خصوص تلاش بیشتری انجام داد.
پژوهیده، رعایت حرمت انسان ها را بنیادی ترین ارزش در نظام دینی و اسلامی بیان کرد و افزود: بین رضایت مردم و رضایت خداوند و همچنین تکریم انسان ها و تکریم خداوند ارتباط مستقیمی وجود دارد.
وی در ادامه گفت: در طرح تکریم ارباب رجوع کارمندان بسیجی باید پیشگام باشند. و بسیجیان ادارات باید با رفتار اسلامی و پرداختن به سیره عملی ائمه اطهار بتوانند در این ضمینه الگو باشند و باید به این مسئله توجه داشت که احتمال دارد خدای نکرده عدم برخورد مناسب و دور از شخصیت مراجعه کننده ای به یک اداره باعث دلسردی و دلزدگی از نظام باشد که باید به این امر توجه داشت که آنچنان با دیگران رفتار نمائیم که دوست داریم با خودمان رفتار کنند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان دزفول، اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح تکریم ارباب رجوع در سال ۸۱ ابلاغ گردیده و مسئول اجرای آن در استانداری ها بعهده استانداران و در شهر ها بعهده فرمانداران است اظهار امیدواری کرد با توجه به اینکه بسیج سنگر مهمی برای انجام کارهای فرهنگی در ادارات و دستگاه‌های دولتی است ان شاالله بتوانیم در ضمینه آگاه سازی و اطلاع رسانی خصوصآ تکریم ارباب رجوع نقش ارزنده ای در ادارات ایفا کنیم.
وی در پایان با اشاره به سخنی از پیامبر اعظم (ص) مبنی بر اینکه “بهترین شما برای مردم سودمندترین آنهاست”، اظهار داشت: رفتار مناسب ما و راه انداختن کار ارباب رجوع در واقع پیروی از راه و روش پیامبر خوبی ها است.
گفتنی است: میهمان این نشست، مهندس رضا پور آیین رئیس مرکز بهداشت شهرستان دزفول در خصوص هفته سلامت و بهداشت شهرستان بیاناتی ارائه داد.

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

گردهمایی رزمندگان اسلام و پیشکسوتان جهاد و ایثار در دزفول

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.