خانه / اخبار سایت / نشست حلقه های صالحین خواهران بسیجی دانشگاه آزاد دزفول برگزارشد

نشست حلقه های صالحین خواهران بسیجی دانشگاه آزاد دزفول برگزارشد

url

نشست حلقه های صالحین خواهران بسیجی دانشگاه آزاد دزفول برگزارشد.
به همت پایگاه بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان دزفول نشست حلقه های صالحین خواهران این دانشگاه با موضوع زن و خانواده سالم توسط خانم نبی پور یرگزارشد.
به گزارش بنقل ازروابط عمومی حوزه بسیج ادارات دزفول،فرمانده حوزه بسیج ادارات این شهرستان، در حاشیه این نشست با اعلام این مطلب که امروز بزرگترین و سخت ترین کارها درکشور با تکیه بر تفکر و روحیه بسیجی انجام می شود، گفت: بزرگترین افتخار هر مسئولی این است که بگوید من بسیجی هستم.
سید عزیزاله پژوهیده افزود: سرمایه نخبگان علم آنهاست که اگر علم آنان در کنار ایمان و تفکر بسیجی قرار بگیرد هر گونه سرمایه گذاری بر روی آنان آینده این نظام را تأمین می‌کند.
وی ادامه داد: بسیجیان هر چه بیشتر برای کسب درجات علمی تلاش کنند با بصیرت و فهم کامل از انقلاب اسلامی دفاع می کنند.
فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول گفت:بسیجی در صحنه‌های مختلف حضوری فعال و با بصیرت دارد تا حافظ ارزش‌ها باشد و به تعبیر رهبر عزیزمان «بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اصلی انقلاب زنده بماند».
وی دربخش دیگرازسخنان خود نیزافزود: زنان ایران اسلامی در جامعه بصیرت مندانی هستند که حب، بغض و سیاست زدگی ندارند.
پژوهیده گفت: خداوند هیچ موجود و خلقی را بالاتر از خلقت زن خلق نکرده است چرا که حضرت زهرا(س) را سر آمد عالم قرار داده است
وی تصریح کرد: وجود مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) به واسطه اینکه یک زن بود نباید مورد بی توجهی قرار گیرد زیرا خداوند دو عالم ملکوت و دنیا را به خاطر وجود ایشان خلق کرده است.
فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول گفت:خانواده های ما دشمنی بنام ماهواره را در خانه خود راه داده اند که آنها را به بیراهه و از فرهنگ اصیل اسلامی دور می کند و به سوی فرهنگ غرب می کشاند.
پژوهیده با بیان اینکه ماهواره سم محلکی است که جوانان مارا کم کم می کشد، اضافه کرد: برای مقابله با برنامه های مخرب ماهواره ما راهی جز دور ریختن فرهنگ غرب و روی آوردن به فرهنگ اسلامی که نشات گرفته از سیره زندگی حضرت زهرا(س) است نداریم.
خانم نبی پور مربی گری حلقه صالحین دانشگاه آزاداسلامی واحدشهرستان دزفول نیزدراین نشست گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود جهت پیشبرد فعالیت‌ها و تبیین بیانات رهبری و همچنین نهادینه شدن تعهد و ایمان و ولایت مداری با بهره گیری از منابع انسانی بمنظور تقویت و توسعه خدمات آموزشی از اهداف برگزاری این حلقه‌ها است.

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

گردهمایی رزمندگان اسلام و پیشکسوتان جهاد و ایثار در دزفول

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.