خانه / اخبار سایت / فرمانده بسیج ادارات دزفول:جامعه کارگری ایران مایه افتخار نظام اسلامی است.

فرمانده بسیج ادارات دزفول:جامعه کارگری ایران مایه افتخار نظام اسلامی است.

DSC06401-291x196

فرمانده بسیج ادارات دزفول:جامعه کارگری ایران مایه افتخار نظام اسلامی است
فرمانده بسیج ادارات شهرستان دزفول کارگران را مایه افتخار و عزت ایران اسلامی دانست و گفت:کارگران در دوران جنگ تحمیلی دوشادوش دیگر اقشار جامعه در میدان جهاد حضور داشتند.
به گزارش ،بنقل ازروابط عمومی بسیج ادارات دزفول،سیدعزیز الله پژوهیده به مناسبت آغاز هفته کار و کارگر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای کارگر به خبرنگارما افزود:قشر کارگر همواره در عرصه صنعت و تولید در کشور فعال بوده و در جنگ تحمیلی نیز سخت ترین دفاع را از حریم کشور داشته است.
وی با اشاره به جایگاه مهم و تاثیرگذار کارگران در جامعه و چرخه تولید کشور، حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی را به عنوان رسالت سنگین کارگران نام برد و اظهار کرد:حمایت از صنایع تبدیلی کارسازترین راه توسعه اقتصاد در کشور می باشد.
پژوهیده افزود: کارگران در دوران دفاع مقدس ضمن به حرکت در آوردن چرخ اقتصاد از کشور دفاع کردند و فداکاری ماندگاری از خود به ثبت رساندند.
وی ضمن تاکید بر حفظ انسجام و وحدت بسیج کارگری اظهار کرد:رزمندگان و تلاشگران کارگر دیروز، اکنون نیز در عرصه های تولید و صنعت پیشرو هستند .
فرمانده بسیج ادارات شهرستان دزفول گفت:جامعه کارگری کشور ۱۴ هزار شهید تقدیم کرده است که شهید شاخص کشوربصورت ثابت شهیدعبدالحسین برونسی وشهید حسینعلی ترکی به عنوان شهید شاخص کارگر کشوری درسال ۹۴معرفی شده است.
وی شهید شاخص کارگری استان خوزستان را شهید حاج نصرالله تقوی فر پدر سردار شهیدحاج حمید تقوی که در سامرا به شهادت رسید معرفی کرد و گفت:شهید محمدحسین مسجدکرم عنایت به عنوان شهید شاخص کارگری دزفول معرفی شده است.
این شهید والامقام که از شهدای شهرداری دزفول است در عملیات والفجر ۱۰ در سال ۶۷ به مقام شهادت نایل شد.
پژوهیده با اشاره به برنامه های هفته کار و کارگری در حوزه بسیج کارگری شهرستان دزفول گفت:دیدار با خانواده شهدا وغبارروبی مزار شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن ،تجلیل از بسیجیان نمونه از جمله برنامه های هفته کار و کارگری در حوزه بسیج کارگری می باشد.
به مناسبت ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر ، از پنجم تا ۱۱ اردیبهشت ماه به عنوان هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

گردهمایی رزمندگان اسلام و پیشکسوتان جهاد و ایثار در دزفول

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.