خانه / گاهی متفاوت / انتقاد علم‌الهدی از تیم هسته‌ای: ما بزدل نیستیم

انتقاد علم‌الهدی از تیم هسته‌ای: ما بزدل نیستیم

Alamolhoda 05

انتقاد علم‌الهدی از تیم هسته‌ای: ما بزدل نیستیم

امام جمعه مشهد با انتقاد از برخی موضع‌گیری‌های مذاکره‌کنندگان هسته‌ای گفت: نسبت به این موضوع دلواپسیم هر چه می‌خواهید بگویید ما بزدل و ترسو نیستیم بلکه نگران پایمال شدن خون صدها هزار شهید هستیم.

به گزارش ایسنا، سید احمد علم الهدی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی گفت: کسی ترسو است که از تجهیزات نظامی آمریکا و قدرت مقوایی استکبار می‌هراسد، اگر از گزینه روی میز بترسیم بزدلیم.

وی ادامه داد: ما نمی‌ترسیم. نگرانی ما از این است که خون صدها هزار شهید، آرمان‌های پیامبر(ص)، امام زمان(عج)، امام راحل و رهبری از دست رود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مصاحبه معاون وزیر امور خارجه کشورمان در صداوسیما تصریح کرد: وی در این مصاحبه گفت “در روز توافق آمریکا اعلام خواهد کرد که تحریم‌ها لغو خواهد شد”، اینطور نیست بلکه روز توافق روز لغو تحریم‌هاست.

وی ابراز عقیده کرد: معاون وزیر در مصاحبه خود گفت “در توافق بازه زمانی لغو تحریم‌ها گنجانده خواهد شد” مگر لغو تحریم‌ها بازه زمانی دارد. این سخنان با همان فکت‌شیت آمریکا که پس از بیانیه لوزان منتشر شد یکی است.

خطیب جمعه مشهد تاکید کرد: عزیزان ما اگر در مذاکرات چیزی را امضا کنند که با مواضع رهبری زاویه داشته باشد ریشه ما می‌سوزد. تاکنون ما ایستادگی کرده‌ایم و قدرت داریم چون پشت رهبر ایستاده‌ایم.

علم الهدی خاطرنشان کرد: اگر توافق شما با مواضع رهبری زاویه داشته باشد یک تار موی اعضاء این ملت راضی نخواهد بود.

وی آمریکا را شیطان بزرگ توصیف کرد و افزود: آنچه که پس از جریان مذاکرات یک ساله، آمریکا از خود نشان داد و فکت‌شیت منتشر شده این دولت هم نشان داد این است که آمریکا در مذاکرات به دنبال نابودی تاسیسات هسته‌ای ما و ابقاء تحریم‌هاست، تا مردم ما را تبدیل به برده تحت سلطه استکبار جهانی کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تجربه مذاکرات چیزی غیر از این را ثابت نمی‌کند، گفت: آمریکا همان شیطانی است که در قرارداد کمپ دیوید مصر، قهرمان استکبارستیز را به کشوری مزدور و جاسوس آمریکا بدل کرد.

وی اضافه کرد: آمریکا صاحب همان فرزند شیطانی در لیبی است که عروسک خیمه شب بازی او بود.

علم الهدی با اشاره به فتنه‌های آمریکا در کشور تصریح کرد: آمریکا در همین انقلاب هم دو ترفند شیطانی بکار برد. آن زمانی که جاسوس خانه آمریکا تصرف شد این کشور در الجزایر در برابر سیاست مداران خشک مغز ما که امروز به عنوان فتنه گر شناخته می‌شوند گروگان‌های خود را مفت از دست ما خارج کرد.

خطیب جمعه مشهد ادامه داد: پس از آن هم اموال بلوکه شده ما را به تاراج دادگاه لاهه داد. همین آمریکا زمانی که فناوری هسته‌ای ما در دنیا جلوه کرد در نشست سعدآباد برخی سیاستمداران ما را گول زد و تاسیسات ما را پلمب کرد که اگر قهرمانی رهبری نبود رشد و توسعه فناوری هسته ما به اینجا نمی‌رسید.

وی با بیان اینکه عزیزان ما یک سال و نیم است که در بین یک مشت گرگ مذاکره می‌کنند، اظهار کرد: در جریان مذاکرات نعره آمریکا هر روز بلندتر می‌شود. ما باید دلواپس باشیم.

امام جمعه مشهد یادآور شد: رهبری در همان ابتدا گفت به مذاکرات خوشبین نیست. با این حال رئیس جمهور گفته بود “من بدون حل مشکلات بین‌المللی نمی‌توانم از نظر اقتصادی کشور را اداره کنم” رهبری هم مانع وی نشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز تنها راه حل این است که عزیزان ما در جریان مذاکرات به اندازه یک دانه خردل از مواضع رهبری زاویه پیدا نکنند، ابراز عقیده کرد: آنچه که ما را نگران می‌کند این است که در اظهارات برخی عزیزان ما نسبت به مواضع رهبری زاویه دیده می‌شود.

وی ادامه داد: اولین زاویه این بود که مقام معظم رهبری گفتند “در روز توافق باید همه تحریم‌ها لغو شود” اما دولتمردان ما گفتند “روز اجرای توافق تحریم‌ها لغو خواهد شد” این نخستین زاویه با رهبر بود.

وی گفت: دومین زاویه هم همان بود که معاون وزیر خارجه ما در مصاحبه تلویزیونی گفت که “روز توافق آمریکا اعلام خواهد کرد که تحریم‌ها لغو خواهد شد” از ابتدای انقلاب تاکنون چند صد مورد بوده که آمریکا خلف وعده کرده است. این زاویه با مواضع رهبری است.

خطیب جمعه مشهد در ادامه سخنان خود با اشاره به شعار امسال به عنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت عنوان کرد: این شعار یک تکلیف برای دولت و ملت است. باید دید دولت یا ملت کدام یک در این همزبانی و همدلی جلوتر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: از زمان اعلام شعار سال یک ماه و چند روز گذشته است. در این مدت مردم می‌گویند مرگ بر آل سعود. این ملت قبول نمی کند که متولی سیاست خارجی ما به وزیر خارجه عربستان تبریک بگوید.

وی خاطرنشان کرد: دست آل سعود به خون مردم یمن آلوده است. این‌ها آدم کشند، بچه کشند، مسلمان کشند. آن وقت شما به این‌ها تبریک می‌گویید. این چه همزبانی است. باید توجه داشت پیام هر سال حکم و فرمان رهبر است.

علم الهدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در سراسر کشور عنوان کرد: اعتکاف ۷۰۰ هزار نفره در این کشور که اکثر شرکت‌کنندگان آن از قشر جوان بودند به خصوص در مراکز آموزش عالی کشور مانوری از جریان حاکمیت دینی در کشور در برابر دوست و دشمن بود.

وی اظهار کرد: این مانور دشمن را ناامید می‌کند چرا که کشوری که ۷۰۰ هزار معتکف دارد که اکثرا جوان بوده و خاک‌نشین درگاه خداوند هستند را نمی‌توان تحت سلطه درآورد و بر آنان مسلط شد.

خطیب جمعه مشهد تاکید کرد: دوستانی که در دولت، مجلس و قوه قضاییه فعالیت دارند نیز به این نکته توجه دارند که متولی دولت و ملتی هستند که ۷۰۰ هزار معتکف دل به خدا سپرده هستند. دنیا بداند که این‌ها مقدس‌ترین مسئولان یک نظام هستند.

وی خاطرنشان کرد: در صف روسای جمهور و نمایندگان پارلمان‌های دنیا خدایی‌ترین مقدس‌ترین و قدسی‌ترین مدیران، دولتمران ما هستند چون تولیت جامعه‌ای دین مدار را بر عهده دارند. آن‌ها باید سعی کنند این خصوصیت قدسی را برای خود حفظ کنند.

منبع: سایت فرارو

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

برای وحدت مردم غیور دزفول و اندیمشک

  آنچه که مردم دزفول و اندیمشک را از هم جدا می کند مسلما مردم …

۲ دیدگاه

  1. باسمه تعالی .سلام .خداوندانشاء الله تمام دلسوزان وخدمتگزاران واقعی انقلاب اسلامی ایران را سلامتی وطول عمربابرکت عنایت فرماید . ازحرکات استکبار اینچنین برمی آید که این برنامه را درذهن بپروراند که بمحض امضای موافقتنامه بوسیله اغضای ۱+۵ بالاخص هیئت ایرانی آنرا به شورای امنیت وسازمان ملل ارجاع داده تا دیگر از اراده مقام عظمای ولایت – نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی وملت شریف ایران خارج شود وتعهدی الزام آور شود همچون عهدنامه ترکمنچای که هنوز متأسفانه عواقبش بردوش ملت شریف ایران سنگینی می نماید .

  2. باسمه تعالی -باعرض سلام وادب . شما عزیزان همرزم مستحضرهستید که آقای علم الهدی دارای مدرک حوزوی آیت اللهی می باشند وایشان دارای شخصیت بالای علمی وفردیست شدیدا ولایی .بایدمواظب باشیم که دشمنان داخلی وخارجی برای تسخیر مجلس خبرگان برنامه ریزیهای پیچیده ای نموده اند . ومن الله التوفیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.