خانه / بر بال ملائک / بازخوانی مواضع فراموش نشدنی سردار همدانی: مگر می شود با آمریکایی ها قدم بزنیم و انتظار داشته باشیم شهدا شفاعتمان کنند؟ شهدا این افراد را محاکمه خواهند کرد/ امروز تمام ابرقدرتی دشمن شکسته شده اما با یک سری کارها دارند این را به دشمن باز می گردانند

بازخوانی مواضع فراموش نشدنی سردار همدانی: مگر می شود با آمریکایی ها قدم بزنیم و انتظار داشته باشیم شهدا شفاعتمان کنند؟ شهدا این افراد را محاکمه خواهند کرد/ امروز تمام ابرقدرتی دشمن شکسته شده اما با یک سری کارها دارند این را به دشمن باز می گردانند

sardarrr

بازخوانی مواضع فراموش نشدنی سردار همدانی:
مگر می شود با آمریکایی ها قدم بزنیم و انتظار داشته باشیم شهدا شفاعتمان کنند؟ شهدا این افراد را محاکمه خواهند کرد/ امروز تمام ابرقدرتی دشمن شکسته شده اما با یک سری کارها دارند این را به دشمن باز می گردانند

سردار همدانی مسئولین را مورد خطاب قرار داد و گفت: باید از مسئولین سوال کنیم که اگر ما مشکل ارزی داریم چرا ماشین های میلیاردی و امکانات لوکس وارد کشور می شوند؟
گروه سیاسی- رجانیوز: تاریخ اگر همانطور که رخ داده است ثبت نشود، هر لحظه امکان تحریف آن می رود چنانچه سال ۸۸ شعارهای جریان «نه غزه، نه لبنان» در راستای مصادره شهدای بزرگی چون همت و باکری نشان از آن داشت که اگر به موقع مواضع و اقدامات بزرگ مردی چون همت در لبنان در حافظه بلند مدت ملت باقی می ماند، هیچ گاه این جریان نمی توانست شیرمردی که مدتها جانش را در لبنان مقابل دشمن به خطر انداخته بود، به سود خود مصادره کند!

امروز نیز دیگر سردار رشید اسلام حسین همدانی در میان ما نیست، او هم به جمع یارانش پیوست و در راستای دفاع از حرم اهل بیت در سرزمین شام و مبارزه با داعش، جانش را تقدیم خدای خود کرد اما مواضع تاریخی این شهید بزرگوار در برهه های مختلف از جمله نکاتی است که باید در تاریخ بارها و بارها تکرار شود تا در آینده ای نه چندان دور، همصدایان امروز با داعش که از شهادت وی خوشحالند، حتی فکر مصادره آن را نیز به فکر نبرند چرا که این شهید مواضعی دارد که نسبتش را با جریان های التقاطی، لیبرال و تکنوکرات به خوبی مشخص کرده است.

سردار شهید، حسین همدانی، اسفندماه گذشته در یادواره شهدای مخابرات سپاه محمد رسول الله (ص) که در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد سخنان مهمی را بیان کرده که متن کامل آن بازنشر می شود:

تاریخ می گوید ملت هایی بودند که در رفاه بودند ولی گذشته را فراموش کردند و گمراه شدند

سردار همدانی در ابتدای این جلسه گفت: در روایات و کتاب آسمانی ما گفته شده است که از گذشته درس بگیرید، خطاب به ما می گوید که ملت هایی بودند که موحد بوده و در رفاه کامل بودند ولی گذشته را فراموش کرده و گمراه شدند. وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و ما یک رژیم ۲۵۰۰ ساله را به تاریخ سپردیم و نظام دینی حاکم شد همه آرزو داشتیم که این روز را ببینیم.

وی در ادامه اظهار داشت: همه دشمنان در مقابل ملت ایران صف آرایی کردند، در مقابل ما ده ها فتنه انجام شد که یکی از آن ها دفاع مقدس بود، ما وارث یک ویرانه و یک کشور غارت زده بودیم و عزت ملت ما را لگد مال کرده بودند، آمریکایی ها و اروپایی ها از ما حق توحش می گرفتند، امام در سخنرانی خود در بهشت زهرا (س) به فرماندهان ارتش گفتند ما می خواهیم شما آقا باشید و نوکر نباشید، ما وارث رژیمی بودیم که چنین کشوری را برای ما باقی گذاشته بود.

همدانی با بیان شرایط سال های ابتدایی پیروزی انقلاب گفت: در آن سال ها حوادث کردستان، فعالیت های منافقین و فتنه های مختلفی را داشتیم، در جنگ تحمیلی با کمبود تجهیزات مواجه و وسایلی مثل سیم خاردار و گونی و مهماتی برای جنگیدن نداشتیم.

خدا وعده داده اگر مقاومت کنید پیروزی از آن شماست.

وی به شرایط اقتصادی اشاره کرد وعنوان داشت: در آن سال ها همه چیز ما از خارج وارد می شد و امکانات اولیه ما کوپنی بود و مردم باید برای گرفتن مقداری آذوقه و امکانات ساعت ها در صف می ایستادند و دشمن ما را همه جانبه محاصره کرده بود ولی آن روزها ایمان و باور داشتیم و به وعده های خدا ایمان داشتیم. خدا به ما وعده داده بود که اگر شما مقاومت کنید، نصرت و پیروزی شما با من است. وقتی محاصره همه جانبه شدیم، امام خمینی (ره) فرمودند ما ملت روزه هستیم و یک وعده غذا می خوریم.

مشاور فرماندهی کل سپاه در تحلیل اوضاع سیاسی سال های ابتدایی پیروزی انقلاب گفت: وقتی بنی صدر به عنوان ریاست جمهوری مصاحبه کرد و گفت که نظام ما ۶ ماه بعد سقوط خواهد کرد و این صحبت او به تیتر روزنامه ها تبدیل شد، فردی مثل شهید رجایی گفت: وقتی فشنگ ما تمام شود تازه جنگ واقعی ما شروع می شود. آن روزها باور داشتیم که جبهه ما حق است و این مقاومت، سرانجامش نصرت و پیروزی است.

سردار همدانی با بیان این جمله از حضرت امام خمینی (ره ) که ما با نتیجه کاری نداریم و بنا برتکلیف عمل می کنیم، عنوان داشت: ما در آن روزها در محاصره کامل و بدون امکانات بودیم و همه نیازمندی هایمان سهیمه بندی شده بود ولی در جنگ و محاصره اقتصادی ماندیم، چون ایمان داشتیم.

وی در همین زمینه اظهار داشت: امام و شهدا سردمدار این مقاومت و ایستادگی بودند و باور داشتند که سرانجام کار ما پیروزی است، چون خداوند به ما وعده داده و وعده خداوند حق است.

مشاور فرماندهی کل سپاه با بیان اینکه امام در نامه هایی که در سال های پایانی دفاع مقدس نوشتند وعده داده اند که هر دو ابر قدرت جهان، محکوم به شکست هستند بیان داشت: امروز وارد دهه چهارم انقلاب شده ایم و نظام ماندگار شده و قابل برداشتن نیست و آمریکایی ها و دشمنان اسلام به دنبال این بودند که نظام را بردارند و امروز دیگر این ادبیات را به کار نمی برند و می گویند که شما دایره نفوذ خود را تنها در ایران محدود کنید و با دیگر کشورها کاری نداشته باشید.

66

امام فرمود انقلاب اسلامی جهانی است و مرز نمی شناسد.

سردار همدانی در ادامه افزود: امام خمینی (ره) فرمودند انقلاب اسلامی مرز نمی شناسد و حد و حدود ندارد و یک انقلاب جهانی است و انقلابی برای آزادی همه ملت هایی که در بند هستند واموال آن ها غارت می شود، است.

وی با اشاره به برکات حضور خانواده شهدا گفت: دعا کنیم که عمر خانواده شهدا طولانی شود، تا زمانی که خانواده شهدا حضور داشته و فرهنگ شهادت در جامعه باشد، ملت بیمه است.

سردار همدانی با بیان اینکه چه زمانی ما باور می کردیم که مرز درگیری های ما سامرا و بغداد باشد گفت: در ذهن ما نمی گنجید که چنین اتفاقاتی بیفتد امروز تمام کوچه ها و خیابان های بغداد پر از رزمندگان سپاه اسلام است و دشمن قطع امید کرده است.

وی در همین زمینه ادامه داد: فریب خوردگان و نسل خوارج و آن هایی که آمده بودند برای آمریکا خوش رقصی کنند نا امید برگشتند، دشمن به موصل رسیده و آماده ورود به بغداد بود، ولی شکست خورد. آن ها می خواستند مرز درگیری ها را به مرزهای دفاع مقدس در مهران، شلمچه و قصرشیرین برسانند ولی امروز مرز درگیری ما در آن سوی مرزها و در سالحل مدینترانه و شاخ آفریقاست.

مشاور فرماندهی کل سپاه با اشاره به حمایت ایران از مردم فلسطین عنوان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی فرمودند: ما قدس را آزاد می کنیم و روز جمعه آخر ماه رمضان را برای حمایت از ملت فلسطین به عنوان روز قدس نامگذاری کردند، ما آن موقع فکر نمی کردیم که روزی مرز درگیری و جبهه ما مرزهای فلسطین اشغالی باشد .

سردار همدانی در همین زمینه اظهار داشت: امروز خون شهدا به ثمر نشسته و بارور شده است و حزب الله در منطقه چون خورشیدی می درخشد و نورافشانی می کند و امروز فرزندان شما آن سوی مرز شما می جنگند.

وی با اشاره به شرایط منطقه و نبرد با گروه های تروریستی گفت: امروز ما نیازی نداریم که جوانانمان را به منطقه نبرد اعزام کنیم و امروز در سوریه ۱۵۰ هزار نفر از جوانان اهل سنت که آموزش دیده اند، در نوبت اعزام برای به نبرد هستند و کمبود نیرو نداریم.

سردار همدانی بیان داشت: باید ببنیم دشمن چرا امروز انقدر بهم ریخته است. آن ها قیمت نفت را کاهش می دهند تا ایران اسلامی را به زانو در بیاورند و چون ادبیات انقلاب اسلامی را درک نکرده اند می خواهند با سازو کار قبلی خود با ما بجنگند.

مشاور فرماندهی کل سپاه بیان داشت: امروز فرزندان متولد شده انقلاب اسلامی در آن سوی مرز نگران قرارگاه مرکزی انقلاب در ایران هستند، چون مسئولین و همه مردم ما فراموش کرده که ما در دوران فشار همه جانبه مقاومت کرده و پیروز شدیم.

وی در ادامه افزود: امروز وضع ما نسبت به سه دهه گذشته ممتاز است و همه جبهه ها را فتح کرده ایم.

مگر می شود با آمریکایی ها قدم بزنیم و انتظار داشته باشیم شهدا شفاعتمان کنند؟/ شهدا برای این کار ما را محاکمه می کنند.

سردار همدانی با بیان اینکه چرا امروز این اشتباه را می کنیم و در حالی که بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی که عزت ملت بود گفت: امام (ره) فرمودند مثل ما و آمریکایی ها، مثل گرگ و میش است، اما برخی با آن ها قدم زده و با آن ها لبخند زدند.

وی با بیان اینکه متهم ردیف اول این ماجرا مسئولین ما هستند عنوان داشت: مگر می شود با آمریکایی ها قدم بزنیم و انتظار داشته باشیم که شهدا ما را شفاعت کنند و قطعاً شهدا به خاطر انجام این کار ما را محاکمه خواهند کرد.

امروز تمام ابرقدرتی دشمن شکسته شده اما با یک سری کارها دارند این را به دشمن باز می گردانند.

سردار همدانی با اشاره به مذاکرات ایران و غرب و با بیان اینکه این یک بازی برد، برد نیست و یک باخت است عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب بعد از ارتحال امام(ره) فرمودند: اگر ما یک قدم عقب نشینی کنیم دشمن ده قدم جلوتر می آید. امروز تمام ابهت ابر قدرتی دشمن شکسته شده است و ما با یک سری از کارها داریم این را به دشمن باز می گردانیم و شهدا به خاطر این کار از ما نخواهند گذشت.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه کدام یک از شهدا در وصیت نامه هایشان گفته اند ما برای ایران و سرزمین جنگیده ایم بیان داشت: امروز نسبت به گذشته از نظر محاصره اقتصادی و امکانات بهترین وضع را داریم و آمریکا دیگر ابر قدرت نیست و کسی به حرف او گوش نمی دهد.

اگر مشکل ارزی داریم چرا ماشین های لوکس وارد کشور می شود؟

وی مسئولین را مورد خطاب قرار داد و گفت: باید از مسئولین سوال کنیم که اگر ما مشکل ارزی داریم چرا ماشین های میلیاردی و امکانات لوکس وارد کشور می شوند.

سردار همدانی به مسئله بصیرت اشاره کرد و گفت: جوانان ما در دوران دفاع مقدس بصیرت داشتند و وقتی امام خمینی (ره) فرمان می داد لبیک می گفتیم ولی ما امروز کاری می کنیم که امام ما نرمش قهرمانانه را انتخاب می کند.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما وارثان شهدا هستیم و خون شهدای ما به ثمر نشسته است گفت: یکی از بزرگان دین وعلمای اخلاق گفت این انقلاب و نهضت امام خمینی (ره) کار خود را کرده است، حتی اگر این ملت که پرچم دار آن هستند کوتاهی کنند. نکند که ما از کاروان انقلاب اسلامی جا بمانیم.

بیداری اسلامی عربستان را به خطر انداخته.

سردار همدانی با بیان سخنی از رهبر معظم انقلاب که این انقلاب در حال حرکت است و ایستایی ندارد گفت: دشمن چهار سال قبل در سوریه بحران ایجاد کرد و قصد داشت دست ایران را از منطقه قطع و حزب الله را تضعیف کند و همه امکانات را وارد عرصه کرد و ناموفق شد، مجاهدین سپاه اسلام و حامیان انقلاب اسلامی مقاومت کردند و خدا مزد آن ها را داد و این ها معجزه الهی است.

سردار همدانی به ماجرای بیداری اسلامی در یمن اشاره کرد و گفت: بیداری اسلامی در یمن رژیم شاهنشاهی عربستان را به لرزه انداخته است و آن ها فهمیده اند که یمن مانند بحرین؛ سودان وعراق نیست.

دفع فتنه ۸۸ کار خدا بود.

وی در همین زمینه افزود: امام فرمودند فتح خرمشهر کار خدا بود و رهبری هم گفتند که دفع فتنه ۸۸ کار خدا بود. همه دشمنان انقلاب اسلامی می گفتند که کار بشار اسد تمام است و بشار اسد می گوید که پیروزی ما کار خدا است.

مشاور فرماندهی کل سپاه در بخش پایانی سخنان خود بیان داشت: امروز وظیفه ما این است که از دولت مردان مطالبه داشته باشیم و به آن ها بگوییم که ما محاصره را تحمل می کنیم و حاضر نیستیم که پا روی خون شهیدان بگذاریم.

منبع: سایت رجانیوز

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

نور امیدی فراز بام شب پیدا شده /// تازه جانی در تن دلمرده ی دنیا شده

بهاران در بهاران    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.