خانه / اخبار سایت / رییس بنیاد شهید دزفول وجمعی ازمسئولین شهرامام با جانباز مدافع حرم “حجت دوستی” عیادت کردند.

رییس بنیاد شهید دزفول وجمعی ازمسئولین شهرامام با جانباز مدافع حرم “حجت دوستی” عیادت کردند.

رییس بنیاد شهید دزفول وجمعی ازمسئولین شهرامام با جانباز مدافع حرم “حجت دوستی” عیادت کردند.

رییس بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان دزفول،شهردارواعضای شورای اسلامی شهرامام(ره) با حضوردرمنزل پدری جانباز مدافع حرم حجت دوستی عیادت کردند.
به گزارش در این دیدار؛ رییس بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان دزفول با اشاره به رشادتهای رزمندگان اسلام و حزب الله لبنان در دفاع از اعتقادات شیعه و حرم مطهر حضرت زینب ورقیه (س) بر پایمردی و دفاع از ارزشها و نقش محوری حزب الله و رزمندگان اسلام تأکید کرده و گفت:جامعه ایرانی – اسلامی به داشتن این جوانها، ایثارگری آنها و شهدای بزرگ افتخار می کنند و اگر دنیا ایران را به عنوان یک ابرقدرت منطقه ای می شناسد، دلیل آن وجود این جوانان برومند است.
محمد سبزواری افزود: چنانچه در بیرون از مرزها دفاع نشود بطور حتم ناامنی به داخل کشور سرایت کرده و این دفاع خارج از مرزهاست که امنیت داخلی را تضمین کرده است.
وی دلیل دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را افزایش روحیه، تکریم مقام والای شهدا و ایثارگران و خانوادهای آنها عنوان کرد.
شهردارشهرامام(ره) در دیدار با جانباز مدافع حرم “حجت دوستی” گفت: مملکت بر مبنای برکت خون شهدا استوار است و هرچه داریم از همه آنهایی است که بر اساس اعتقاد از نظام و دین دفاع می کنند.
علی واهبی افزود: شهدای ایران از زمان پیروزی انقلاب تاکنون با فداکاری و ایثار خود کشور را حفظ کرده اند و همه آنها افتخاراتی هستند که کشور با کار و یاد آنها مقتدرانه ایستاده است.
وی اضافه کرد: اگر شهدای مدافع حرم و عملکرد آنها در دفاع از نهضت، مملکت و دین نبود ، ایران هم شبیه کشورهای ناامن منطقه می شد.
رییس شورای شهرستان دزفول نیزدراین دیدارگفت: وجود خانواده شهدا باعث اقتدار ایران شده است، خانواده هایی که عزیزشان را تقدیم انقلاب می کنند و بعد هم اعلام می کنند همه خانواده حاضر به ادامه راه شهید خانواده هستند.
عبدالعلی کریمی خاطرنشان کرد: گروهک تکفیری موسوم به داعش ساخته و پرداخته استکبار است تا اسلام را بد نام کنند و این جوانان مومن و ولایتمدار ایران هستند که با دفاع از دین، اسلام هراسی دشمن را بی اثر کرده اند.
رییس شورای اسلامی شهرامام(ره) دراین دیدارگفت: استکبار جهانی به منظور رسیدن به اهداف پلید خودف همواره به دنبال ضربه زدن به اسلام ناب محمدی (ص) است.
طاهرمری زاده افزود: این دلاورمردان نیز به منظور مبارزه با استکبار جهانی و تروریست های تکفیری به مبارزه با آن ها برخاسته اند.
نایب رییس شورای اسلامی شهرامام(ره) دراین دیدارنیزگفت:استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، اسراییل و انگلیس، با حمایت از تروریست های تکفیری، همواره قصد ترویج اسلام و ایران هراسی را دارند اما این توطئه آنان با بیداری دنیای اسلام، همواره نقش بر آب شده است.
قنبرمحمدی ؛جانباز “حجت دوستی” را از مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به عنوان مأمورداوطلب مستشاری در کشور سوریه با نیروهای تکفیری مبارزه می کردنام برد وافزود: امروز رزمندگان جبهه جهانی مقاومت اسلامی با الگوگیری از عاشورا و سیره شهدا در مقابل دسیسه های استکبار جهانی ایستادگی می کنند.
وی اظهار داشت: استکبار جهانی در سال های اخیر با تمام توان جبهه جدیدی را بر علیه مقاومت اسلامی در منطقه گشوده است و با حمایت از داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه قصد ضربه زدن به دنیای اسلام و جبهه مقاومت اسلامی را دارد.
عضوشورا ، و مسئول شورای هماهنگی وتبلیغات اسلامی شهرامام با اشاره به اینکه «شهیدان وایثارگران مدافع حرم» سربُلندان جبهه جهانی مقاومت اسلامی هستند، گفت: دلباختگان سالار شهیدان امام حسین (ع) همراه با ملت مظلوم و مقاوم سوریه امروز در خط مقدم مبارزه سخت با استکبار جهانی قرار دارند و “حجت دوستی” جانباز مدافع حرم نیز امروز به عنوان یکی از این سربُلندان این مرزوبوم شناخته می شود.
عادل آل بوحمدان با اشاره به شاخصه های شهیدان وایثارگران مدافع حرم گفت: این ایثارگران با «دلدادگی، از جان گذشتگی و ایثار» ادامه دهندگان راه امام حسین (ع) و شهدای کربلا می باشند.
عضوشورا ومسئول امورورزش و جوانان شهرامام در این دیدار ، با اشاره به آیه شریفه قرآن مبنی بر اینکه شهیدان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند، تاکید کرد: همواره باید یاد و نام شهدا را زنده نگه داشت و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد.
مهندس عبدالرضا حسن نژاد بااشاربه اینکه جانبازحجت دوستی افتخارشهرمان است، اظهار کرد: دفاع از حرم شریف حضرت زینب(س) و مقابله با دشمنان اسلام بزرگترین عنایت پروردگار به این دلاورمردان بوده است.
وی درپایان با اشاره به حماسه کربلا و اهداف قیام امام حسین (ع) گفت: امروز رزمندگان جبهه جهانی مقاومت اسلامی با الگوگیری از عاشورا و سیره شهدا با تمام توان و از جان گذشتگی در مقابل دسیسه های استکبار جهانی که از آستین گروه های تروریستی درآمده است ایستادگی می کنند و البته آینده روشن و پیروزی در انتظار جبهه مقاومت اسلامی خواهد بود.
گفتنی است، جانباز سرافرازکشورمان ؛حجت دوستی از مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به عنوان مأمور داوطلب مستشاری در کشور سوریه با نیروهای تکفیری مبارزه می کرد که بر اثر اصابت تیر دشمن تکفیری به درجه ایثارگری نائل آمد.

منبع:

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

گردهمایی رزمندگان اسلام و پیشکسوتان جهاد و ایثار در دزفول

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.