خانه / خاطرات شهید / یار مسجدی، یار حوزه ای، یار جمعه ای

یار مسجدی، یار حوزه ای، یار جمعه ای

یار مسجدی، یار حوزه ای، یار جمعه ای

1

سخن از بسیجی مخلص و مدافع حرم زینبی “شهید سیدمجتبی ابوالقاسمی “است.

مسجد امام حسن عسکری(ع) و جلسات قرآن و پایگاه مقاومت آن یکی از فعالترین و بهترین مساجد ، جلسات و پایگاههای بسیج دزفول ، دیار مقاومت است .

آنان که این مسجد را رفته اند و در آنجا نمازی خوانده اند و با بچه هایش از نزدیک بوده اند آن را می شناسند و سابقه مبارزاتی و جهادی جوانانش را می دانند .

آنگاه که خون نگار رادیو دزفول و مسئول جلسات مسجد ” شهید غلامرضا عارفیان”دست بچه های محله را گرفته و به مسجدشان می برد و مشق قرآنشان می داد .

 و آنگاه که دلاور نامی و فرمانده غواصان گردان بلال “شهید محمود دوستانی دزفولی ” یلان و رزمندگان را مشق جنگ و نبرد و دفاع می داد .

و آنگاه که “شهید جمال قانع”یزله خوان خوش صدای مسجد بر دوش رزمندگان فریاد الیوم یوم الافتخار را سر می داد و سلحشوران را در شهر و جبهه به شور و شوق و وجد می آورد .

بودند بچه هایی پنج شش هفت هشت ساله که همراه پدران و یا برادرانشان به این مسجد می آمدند و این مناظر را می دیدند و به خاطر می سپردند .

می دیدند اعزام نیروها را ، می دیدند حضور انبوه بسیجیان در مسجد را و می دیدند ورزش و نرمش و دوی صبحگاهی را در سطح خیابانهای اطراف مسجد .

و بعدها که بزرگتر شدند باز هم دیدند حرکت هیئت بزرگ عزاداران مسجد امام حسن عسکری(ع) را در مسیر عصر عاشورای دزفول و مداحی حاج صادق آهنگران و دیگر مداحان را .

اصلا این بچه ها با همین چیزها بزرگ شدند ، نمازشان را خواندند و بعدا یکی از آنها شد.

2(( شهید سیدمجتبی ابوالقاسمی ))

  و اما بعد ، سید مجتبی به خاطر علاقه ی خدائیش کلاس و دوره دید و وارد حوزه حمزه سیدالشهدا(ع) از ناحیه مقاومت سپاه دزفول شد و در فرماندهی عملیات این حوزه و گردان واکنش سریع بیت المقدس در امنیت شهر و شهروندانش بسیار کوشا بود و همچنین یار عزیزی بود برای دوستانش در حوزه حمزه که هیچگاه یادش را فراموش نمی کنند و نخواهند کرد .

(( شهید سیدمجتبی ابوالقاسمی )) یار نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) هم بود روزهای جمعه نیروهایش را برای امنیت ، حفاظت و حراست به مصلی می آورد و آنان را به خوبی فرماندهی و راهبری می کرد .

و اما (( شهید سیدمجتبی ابوالقاسمی )) همانطور که می خواست و دوست می داشت در انتخابی جانانه و مخلصانه به دفاع از حرم عمه سادات روی آورد و شد یکی از یاوران و مدافعان

3حرم حضرت زینب کبری(س)

منبع: وبلاگ(چمدان آبی)محمدحسین درچین

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

ماجرای داعشی‌هایی که محسن حججی به هلاکت رساند

روایت فرمانده و همرزم شهید حججی: ماجرای داعشی‌هایی که محسن حججی به هلاکت رساند به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.