خانه / مطالب دوستان / جمع‌کردن فتنه ۸۸ بدون هدایت‌های مقام معظم رهبری ممکن نبود.

جمع‌کردن فتنه ۸۸ بدون هدایت‌های مقام معظم رهبری ممکن نبود.

7

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه فتنه ۸۸ فتنه عظیمی بود که در آن اساس نظام هدف قرار گرفته شده بود، گفت: جمع‌کردن فتنه ۸۸ بدون هدایت‌های مقام معظم رهبری ممکن نبود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح توسعه دارالشفای تخصصی شاهچراغ(ع) در جمع نیک‌اندیشان سلامت و کارکنان آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، اظهار داشت: در روز ۹ دی مردم زمانی که مشاهده کردند اصل نظام و اعتقادشان در خطر است، به کمک آمدند.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط هرچه فتنه است زیر سر آمریکا است گفت: دولت آمریکا دولتی متکبر است که از انسانیت تنها گوش، چشم، سر و بدن دارد و برای تامین اهداف خود از هیچ منکری روی گردان نیست.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: سران آمریکایی آدم‌های وحشی‌ِ اتو کشیده هستند و نمونه جنایت آنان را می‌توان در نیجریه، سوریه و عراق و سایر کشورهای مسلمان مشاهده کرد که چگونه مسلمان‌کشی به راه انداخته‌اند.

حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی با بیان اینکه امروز کشور ما، کشوری امن است و این امنیت قیمت ندارد، تصریح کرد: امروز فرماندهی رهبرمعظم انقلاب در نیروهای مسلح، نقش مهم و اساسی در  زندگی راحت مردم جمهوری اسلامی ایران با توجه به وجود دریای آتش در غرب و شرق کشور در خارج از مرزها دارد.

وی از دیگر دلایل امنیت در ایران اسلامی را اتحاد مردم  دانست که چشم به رهبری دوخته‌‌اند و  تاکید کرد: در این میدان نیز برخی شیاطین هستند اما نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و امنیت مملکت را خدشه‌دار کنند.

رئیس دفتر رهبر مظعم انقلاب همچنین در سخنان خود با قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در دوره تولیت آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب در آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) خاطرنشان کرد: به برکت تغییر انجام شده در تولیت این آستان مقدس و همراهی آیت‌الله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و همچنین سیداحمدرضا دستغیب نماینده مردم شیراز در ۲۲ ماه، شاهد تحولات بزرگی در حرم مطهر هستیم.

حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی با اشاره به اینکه امروز حرم نیازمندی‌هایی دارد که باید با تلاش و همدلی نیک‌اندیشان و مسئولان  تحقق یابد، به خدام حرم مطهر شاهچراغ(ع) نیز توصیه کرد هرچه می‌توانند به زوار که صاحب حاجت، گرفتار و یا درمانده هستند ارائه خدمت کرده و سنگ صبور آنان باشید.

به گزارش تسنیم، در پایان این مراسم از نیک‌اندیشان عرصه سلامت استان فارس از جمله رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

منبع: خبرگذاری تسنیم

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

این داستان نمی تواند اتفاقی باشد؛ سه بار کنایه و تقابل جویی با فرمایشات رهبر انقلاب در دو سخنرانی روحانی/ حداقل التزام عملی به ولایت فقیه چقدر است؟!

گروه سیاسی – رجانیوز: بررسی سخنرانی روزهای اخیر رئیس جمهور، پس از بحران خوزستان و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.