خانه / گاهی متفاوت / تذکر دوستانه من به روحانیت و فرماندهان و اقشار مختلف این است که فتنه هنوز تمام نشده است.

تذکر دوستانه من به روحانیت و فرماندهان و اقشار مختلف این است که فتنه هنوز تمام نشده است.

5

آیت الله شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
فتنه با طرح یک مسئله واهی و غلط درصدد هدر دادن زحمات امام خمینی(ره) بود/ فتنه هنوز تمام نشده است/نباید اجازه نفوذ لایه‌های خاص و عوامل فتنه را به مجلس داد
ایشان ادامه داد: آنها جسارت را از حد گذراندند و با اردوکشی‌ها و قداست‌شکنی در محرم و عاشورا باعث شد تا صبر مردم لبریز شود حضور حماسی مردم در ۹ دی، تمام طراحی‌های امریکا و ملی‌گرایان و بهائیان و … را خنثی کرد.
گروه سیاسی-رجانیوز: آیت‌الله محسن مجتهدشبستری بعد از ظهر امروز در مراسم عید ولادت پیامبر اکرم(ص) که با حضور علماء، روحانیون، مسئولین و اقشار مختلف مردم در بیت امام جمعه تبریز برگزار شد، با بیان این مطلب که بر پیغمبر اسلام دو شخصیت موجود است، اظهار داشت: ایشان یک شخصیت جسمی دارند یک شخصیت روحانی که از بعد شخصیت جسمانی، کمالات پیامبر اکرم از مراتب بالایی برخوردار است.

به گزارش رجانیوز به نقل از خبر گزاری فارس وی افزود: در تفسیر امام(ره) ۱۴ طاق کسری خسرو پرویز در هنگام ولادت پیامبر(ص) دچار شکست شد و به تعبیر خود امام این شکست طاق‌ها یعنی بعد از ۱۴ قرن، سلطنت در ایران دچار اضمحلال خواهد شد.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) به علوم اولین و آخرین دنیا و حتی علوم آخرت بدون اینکه با یک معلمی همنشین باشد، آگاه بود و اخلاق عظیمه پیامبری یکی از ابعاد بارز شخصیت حضرت محمد(ص) است.

وی گفت: علاوه از عنایات خاص الهی به ایشان، گردآوری مومنین و مردم دور پیامبر، سبب ساز پیروزی‌ها و خنثی‌سازی فتنه‌ها در طول سالیان عمر با برکت ایشان شد.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، بیان کرد: محبوبیت پیغمبر به مرور زمان در بین مردم فراوان شد و در آن زمان بعد از وفاتشان، پیغمبر ۱۳ میلیون طرفدار پیدا کرد.

ایشان با اشاره به این موضوع که انقلاب اسلامی ایران، تولد ثانوی اسلام است، گفت: سلاطین و مزدوران بیگانه، ایران و اسلام را به اضمحلال و نابودی کامل کشیده بودند که با مبعوث شدن دوباره ذریه پیغمبر باعث ظهور دوباره اسلام و دمیده شدن روح معنویت و انسانیت شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امروز توطئه‌ها علیه اسلام با شکل و قالب‌های جدیدی ادامه دارد و دشمن درصدد خاموشی نور اسلام است، نوری که امروز تمام جهان را فراگرفته است.

آیت‌الله شبستری اظهار داشت: از جمله همین توطئه‌ها، فتنه ۸۸ بود که با مطرح کردن یک مسئله واهی و غلط، به کلی درصدد به هدر دادن زحمات امام خمینی(ره) بودند تا یک نظام لاییک و غیراسلامی حاکم ایران شود.

وی ادامه داد: آنها جسارت را از حد گذراندند و با اردوکشی‌ها و قداست‌شکنی در محرم و عاشورا باعث شد تا صبر مردم لبریز شود حضور حماسی مردم در ۹ دی، تمام طراحی‌های امریکا و ملی‌گرایان و بهائیان و … را خنثی کرد.

نماینده امام خامنه‌ای در استان با اشاره به تلاش‌های ادامه‌دار عوامل فتنه بعد از سال ۸۸ گفت: تذکر دوستانه من به روحانیت و فرماندهان و اقشار مختلف این است که فتنه هنوز تمام نشده است.

وی با اشاره به دشمنی‌های ادامه‌دار آمریکا، گفت: آمریکا حیا نمی‌کند و اموال ایران را سرقت می‌کند، در حالی که چند ماه پیش توافق‌نامه‌ای امضا کرده‌اند.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: دشمن می‌داند که سپاه بازوی ولایت بوده و کشور را به جزیره ثبات تبدیل کرده است، به همین دلیل سپاه را تحریم می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، تاکید کرد: انتخابات یک مرحله حساس است نباید اجازه نفوذ لایه‌های خاص و عوامل فتنه را به مجلس داد، زیرا افرادی هستند که در بین مردم شناخته شده نیستند اما لایه‌های بعدی فتنه هستند که باید از ورود این افراد ممانعت شود.

وی با بیان این مطلب که ورود و نفوذ فرهنگی یکی از لوازمات مهم استحاله است، گفت: ضدارزش‌ها را جایگزین ارزش‌ها می‌کنند، در دانشگاه‌ها کنسرت‌ها و اردوهای مختلط را رواج می‌دهند تا تفکرات دانشجویان منحرف و تضعیف شود و دانش آموزان به صورت گسترده وارد بازی‌های رایانه‌ای شده‌اند که برخی از این بازی‌ها بسیار خطرناک و مخرب است.

آیت‌الله مجتهد شبستری گفت: هوشیاری و سرمایه‌گذاری و وحدت کمال لازم است تا جوانان را از مطالب مستهجن جدا کنیم، متاسفانه مصرف مشروبات الکلی در مملکت اسلامی روزبه روز افزایش پیدا می‌کند.

وی اظهار داشت: این همه سرمایه‌گذاری و توطئه علیه نظام اسلامی یک برنامه‌ریزی وسیع دارد و رضاخان بلاجبار کشف حجاب می‌کرد، دشمن امروزی به صورت نرم و بدون اجبار این کار را می‌کند.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) افزود: درمان درد ما وحدت حول ولایت است تا در مبارزات فرهنگی هم پیروز شویم، مطمئنم کسانی که خواب براندازی و استحاله دارند و درصدد غروب آفتاب انقلاب هستند، این آرزو را به قبر خواهند برد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواری کافی نیست، در برابر شعار ضدانقلاب‌ها و لائیک‌ها باید شعار داد زیرا حضور در صحنه‌های فرهنگی و سیاسی حول محور ولایت لازمه کار است.

منبع: سایت رجانیوز

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

برای وحدت مردم غیور دزفول و اندیمشک

  آنچه که مردم دزفول و اندیمشک را از هم جدا می کند مسلما مردم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.