خانه / بر بال ملائک / به بهانه سومین گزارش کار سالانه پروژه ساخت یادمان شهدای اتوبوس آسمانی در سی مین سالگرد شهدا

به بهانه سومین گزارش کار سالانه پروژه ساخت یادمان شهدای اتوبوس آسمانی در سی مین سالگرد شهدا

2-180x300

به بهانه سومین گزارش کار سالانه پروژه ساخت یادمان شهدای اتوبوس آسمانی در سی مین سالگرد شهدا
زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست . امام خامنه ای

در اسفند ماه سال ۹۳ در مراسم سالگرد این عزیزان با کلی رایزنی توانستیم وعده مبالغی را جهت ادامه کار ساخت یادمان از برخی مسئولین بگیریم ،که دقیقا بعد از یکسال با کلی دوندگی و مراجعات پیوسته به قول دهندگان فقط سازمان منطقه آزاد اروند در طی دو هفته گذشته به وعده اش بعد از یکسال عمل نمود که جای تقدیر و تشکر دارد .
ولی متاسفانه فرمانداری که به دزفول منتسب می باشد و در مراسم سالگرد این شهیدان و در حضور بیش از ۱۲۰۰نفر از خانواده های شهدا ،اهالی روستای ابوشانک،مدعوین و مسولین ، وعده کمک ۵۰ میلیون تومان داده بود ،علی رغم پیگیری های متوالی از ایشان و معاون محترمشان بنام آقای پوررکنی ،دریغ از یک ریال که این اقایان کمک نمایند. تاسف بارتر اینکه این اقایان بارها و بارها با احساسات شهید دوستانه ما بازی کرده وبیش از۱۰ ماه متوالی ما را از امروز به فردا حواله می کردند،و بجز خستگی و هزینه کردن های متعدد برای تردد ها و تماسهای بی حد و حصر ثمری برای یادمان شهدا نداشتند.
متاسفانه فرمانداری که در راس ادارات و سازمان های شهرستانی مانند دزفول که بعلت کثرت شهدا و ایثارگرانش به پایتخت مقاومت ایران اسلامی شناخته شده است هیچگونه سنخیتی با این شناسه دزفول نداشته و در جهت این موضوع قدمی بر نمی دارد (یا حد اقل برای این یادمان که نماد شهدای دزفول می باشد) ،و بدتر از آن معاونت ایشان که متاسفانه دزفولی بودن را هم یدک می کشد.
مجموعه یک فرمانداری که عنوان فرماندار ویژه و معاون استاندار را به دنبال خود یدک می کشند ،مگر ممکن است که نتوانند در طول یکسال مبلغ پنجاه میلیون تومان را ،آنهم برای شهدایی که همه پست ها و کرسی های تکیه زده بر آنها ،مدیون خون آنها و ایثارگریشان می باشد تامین نماید؟!.
حال اگر چندین برابر این مبالغ برای صرف مطامع سیاسی و اهداف خاص برخی از سیاسیون در نظر گرفته می شد براحتی قابل تامین می بود!!!

فرماندار محترم آبادان نیز که ایشان هم بعنوان فرماندار ویژه و معاون استاندار مطرح می باشد به نوبه خود تا به حال دست رد به سینه ما زده ،و وعده بیست میلیون تومانی خودش را عمل نکرده و اظهار نداشتن اعتبار را می نماید.
در جایی که فرمانداری دزفول اینگونه برخوردی با موضوع شهدا ی دزفول دارد، از فرمانداریهای دیگر چه انتظاری می توانیم داشته باشیم.
علیرغم بی مهری و کم توجهی عزیزان ،به فضل خداوند متعال و یاری خود شهدا ،تا حال حاضر دیوارهای حسینیه را تا ارتفاع دو و نیم متری بالا آورده و ان شاالله در هفته آینده با مساعدتی که در اول گزارش معروض گردید (از سازمان منطقه آزاد اروند) و با عقد پیمانی که منعقد گردیده مرحله بعدی ساختمان حسینیه که کف ریزی ،دیوار چینی و مسقف کردن حسینه می باشد را شروع خواهیم کرد.
به عون الله و استعانه
خداوند عاقبت همه ما را ختم بخیر گرداند
عبد الرحیم پارسافرد. دبیر یادمان شهدای اتوبوس آسمانی
اسفند ماه ۹۴

1

2

3

4

5

6

7

8

9

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

نور امیدی فراز بام شب پیدا شده /// تازه جانی در تن دلمرده ی دنیا شده

بهاران در بهاران    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.