خانه / آسمانی ها / مراسم اربعین شهادت مدافع حرم ” شهیدعلیرضا حاجیوندقیاسی ”

مراسم اربعین شهادت مدافع حرم ” شهیدعلیرضا حاجیوندقیاسی ”

1

چهارشنبه؛‌ مراسم اربعین شهادت مدافع حرم ” شهیدعلیرضا حاجیوندقیاسی ”
مراسم اربعین شهید مدافع حرم، شهیدعلیرضا حاجیوندقیاسی۲۶ اسفندماه ۹۴ در ‌دزفول برپا می‌شود.
/ بنقل ازروابط عمومی حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول،مراسم اربعین شهید مدافع حرم، شهیدعلیرضا حاجیوندقیاسی۲۶ اسفندماه ۹۴ درمجتمع فرهنگی دفاع مقدس جنب حسینیه ثاراالله ‌دزفول برگزار می‌شود.
فرمانده بسیج ادارات شهرستان دزفول درگفت وگوباخبرنگارما ضمن تجلیل ازمقام شهدا و تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و تداوم راه و هدف و آرمان آنها، برلزوم ترویج فرهنگ شهید و شهادت و ایثار و فداکاری درجامعه و انتقال آن به نسل‌های آینده تاکید کرد .
سیدعزیزاله پژوهیده گفت: شهدای مدافع حرم، یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌‌‎های رزمندگان اسلام هستند، شهید و شهادت طلبی از عبارات مقدسی است که باید به آن احترام گذاشت و همه باید قدردان نعمت ایثار و فداکاری شهدا و جانباران باشیم و راه آنان را ادامه دهیم.
وی گفت: تکریم و تعظیم شهیدان و خانواده‌های گرانقدر آنها تلاشی مقدس و بر همه ما واجب است.
شهید علیرضاحاجیوندقیاسی متولد ۱۳۶۴ بعنوان داوطلب بسیجی به سوریه اعزام شده بود که درتاریخ ۱۲/۱۱/۹۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.
شهیدعلیرضا حاجیوند قیاسی در وصیت‌نامه خود با بیان اینکه ولایت فقیه عامل حیات و برکت انقلاب اسلامی است، می‌گوید: همان گونه که مقام معظم رهبری گفته‌اند رژیم صهیونیستی نابود می‌شود و امروز به‌برکت خون شهدا راه کربلا باز شده است.
وی در ادامه وصیت‌نامه خود با ابراز اینکه راه کربلا باز شده است، می‌گوید: بیش از گذشته بر تقویت روش سالار شهیدان و آشنایی فرزندان خود به مکتب اهل بیت(ع) لازم است توجه و تأکید کرد.
شهیدعلیرضا حاجیوند قیاسی از نیروهای بسیجی عضو شورای حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول اخیرا در دفاع از حرم مطهر ائمه اطهار(ع) در درگیری با تروریست های تکفیری داعش در خاک سوریه به شهادت رسید.
گفتنی است مراسم اربعین شهیدعلیرضا حاجیوندقیاسی؛ شهید گرانقدر مدافع حرم ساعت ۳۰/۷ شب بامدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت(ع) وپخشی کلیپ خداحافظی این شهیدوالامقام برگزارمی شود.

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

خاطرات قرارگاه قدس

*✍️خاطرات قرارگاه قدس* ?????? *✍️۱-پس از شروع۸ دفاع مقدس سپاه پاسداران نیز برای حمله به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.