خانه / اخبار سایت / «علیرضاحاجیوندقیاسی» شهید شاخص کارگری خوزستان در سال ۹۵معرفی شد

«علیرضاحاجیوندقیاسی» شهید شاخص کارگری خوزستان در سال ۹۵معرفی شد

«علیرضاحاجیوندقیاسی» شهید شاخص کارگری خوزستان در سال ۹۵معرفی شد

1

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول گفت: «علیرضاحاجیوندقیاسی » ازشهدای شهرستان دزفول به عنوان شهید شاخص سال ۹۵در استان خوزستان انتخاب شد.
………/بنقل ازروابط عمومی بسیج ادارات شهرستان دزفول،سرهنگ عبدالامیرمحتشمی راد در گفت‌وگو با ما، از برگزاری مراسم تجلیل ازشهید شاخص کارگری استان خوزستان دررورگذشته خبر داد و افزود: با اشاره به نام‌گذاری هر سال به نام یکی از شهدای قشر کارگری، با انجام پیگیری‌هایی با مسئولان ، مقرر شد امسال(۱۳۹۵) با نام یکی از شهدای استان خوزستان با نام  شهید« علیرضاحاجیوندقیاسی » مزین شود.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول گفت: علت اینکه شهیدعلیرضاحاجیوندقیاسی به عنوان شهید شاخص استانی معرفی شد، این بود که این شهید نمونه بارز بسیجی بود و تمامی الگوهای مدنظر بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت در مورد بسیجی بودن را دارا بود.
وی خاطرنشان کرد: شهیدعلیرضاحاجیوند قیاسی از آن دسته شهدایی بود که از جان، مال، خانواده خود در راه حفظ نظام اسلامی مایه گذاشتند.
سرهنگ محتشمی راد گفت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (ص) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند و قشر کارگری هم در این راه مانند تمامی صحنه ها حضور فعال و موثری داشته و شهیدعلیرضاحاجیوند قیاسی نمونه بارز می باشد.
بنابراین گزارش، مراسمی توسط سازمان بسیج کارگری استان خوزستان دراهواز ، با حضورخانواده های معظم شهداوایثارگران،مسئولان ،رزمندگان ومدافعان حرم برگزارشد که دراین راستا ازخانواده شهید علیرضاحاجیوندقیاسی تجلیل گردید.

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

گردهمایی رزمندگان اسلام و پیشکسوتان جهاد و ایثار در دزفول

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.