خانه / خاطرات شهید / برادرانی که وصیت نامه‌ را با خون امضا کردند + عکس

برادرانی که وصیت نامه‌ را با خون امضا کردند + عکس

برادرانی که وصیت نامه‌ را با خون امضا کردند + عکس

وصیت نامه برادران شهید حسنی رنگ خون گرفت تا مظلومیت فرزندان امام روح‌الله (ره) را برای همیشه تاریخ فریاد کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا, شهیدان حسنی از جمله برادران شهیدی بودند که در دوران پر افتخار دفاع مقدس به فیض شهادت نائل شدند. این برادران شهید قبل از شهادت وصیت نامه خود را نوشتند که در زمان شهادت این وصیت‌نامه ها به خونشان آغشته و متبرک شد. شهید «عباس حسنی» برادر بزرگتر خانواده در سال ۴۱ متولد شد و یازدهم اسفند سال ۶۲  در منطقه طلائیه به فیض شهادت نائل شد.

در بخشی از وصیت شهید «عباس حسنی» نامه آمده است: پروردگارا خوشحالم از اینکه توانستم به ندای مظلومانه امام حسین(ع) با ایثار جانم جواب مثبت داده باشم. خدایا پروردگارا از شما می‌خواهم که پیکرم در راه شما قطعه قطعه گردد و با این همه بار گناه و خجالت بحضور شما نرسم. پروردگارا شکر می‌کنم شما را که مرا از سربازان خودت قرار دادی. پروردگارا من خودم را لایق شهادت نمی‌دانم ولی آنقدر رحمت و محبت شما فراوان است که مرا بحضور خودتان پذیرفتید.

شهید «امیرعلی حسنی»  متولد سال ۴۴ بود که  هفتم اسفند سال ۶۲ در منطقه فکه به شهادت رسید. او در وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد:ای بچه‌های محل من شما را خیلی دوست داشتم و در آن دنیا هم شما را دوست خواهم داشت.فقط می‌خواهم از این دنیا دل کنید و همگی با هم در آن دنیا باشیم.

شهید «محسن حسنی» متولد سال ۴۶ بود که در نوزدهم اسفند سال ۶۳ در منطقه هوالعظیم سربت شهادت را نوشید. او نیز در بخشی از وصیت‌نامه خود می‌نویسد:  پدرم بدان اگر من شهید شدم زحماتت هدر نرفته بلکه روز محشر در مقابل ابا عبدالله(ع) رو سفید خواهی بود. مادر عزیز و مهربانم مرا حلال کن که اگر حرفهایت را گوش نکردم.مادر مطمئن باش که در روز قیامت جلوی حضرت فاطمه(س) روسفید هستی.

منبع: خبرگذاری تسنیم

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

ماجرای داعشی‌هایی که محسن حججی به هلاکت رساند

روایت فرمانده و همرزم شهید حججی: ماجرای داعشی‌هایی که محسن حججی به هلاکت رساند به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.