خانه / اخبار سایت / فرمانده بسیج ادارات دزفول: امروز تکریم از مادران و همسران شهدا پیاده کردن وصیت نامه شهداست

فرمانده بسیج ادارات دزفول: امروز تکریم از مادران و همسران شهدا پیاده کردن وصیت نامه شهداست

DSC02170

فرمانده بسیج ادارات دزفول: امروز تکریم از مادران و همسران شهدا پیاده کردن وصیت نامه شهداست
فرمانده بسیج ادارات شهرستان دزفول با اشاره به رحلت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: امروز تکریم از مادران و همسران شهدا را ادامه مسیر شهدا و پیاده کردن وصیت نامه شهدا و پیرو ولایت فقیه بودن در عمل دانست.
به گزارش ،بنقل از روابط عمومی حوزه بسیج ادارات دزفول،سید عزیزاله پژوهیده درگفت وگوباخبرنگارما با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا بر ضرورت تکریم این اسطوره های صبر و مقاومت تاکید کرد.
وی با اشاره به تکریم خانواده های شهدا بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری اظهار داشت: با توجه به مصادف شدن سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، روز تکریم مادران و همسران شهدا وظیفه همگان است که با دیدار و تکریم مادران و همسران شهدا، این روز را گرامی بداریم.
فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان دزفول گفت: پدران و مادران شهدا با ادامه دادن راه فرزندان‌شان از نظام پشتیبانی می‌کنند.
وی افزود:امروز زنان جامعه ما باید در پاکدامنی ، نجابت و فداکاری از مادران و همسران معظم شهدا درس استقامت و مقاومت بگیرند
پژوهیده درادامه گفت: امروز مادران شهدا با پیروی از مکتب عین الرسول و بانوی بزرگ اسلام حضرت ام البنین (س)، عزیزترین میوه‌های آسمانی خویش را در تداوم انقلاب اسلامی و طنین انداز شدن ندای آزادی در جهان خلقت، تقدیم داشته و خرسندازاینکه امروز پرچم قرآن و اسلام در سایه رهبری خردمند، حکیم و فرزانه در جهان طنین انداز شده است.
وی به پیام نوروزی مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای مد ظله العالی اشاره کرد و افزود:همه ما باید با همدلی و همزبانی در پیروی از فرامین معظم له در کنار دولت در جهت شکوفایی ، توسعه و پیشرفت ایران اسلامی که همانا اهداف شهدا و امام عظیم الشان بوده قدم برداریم.

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

گردهمایی رزمندگان اسلام و پیشکسوتان جهاد و ایثار در دزفول

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.