«علیرضاحاجیوندقیاسی» شهید شاخص کارگری خوزستان در سال ۹۵معرفی شد

«علیرضاحاجیوندقیاسی» شهید شاخص کارگری خوزستان در سال ۹۵معرفی شد

1

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول گفت: «علیرضاحاجیوندقیاسی » ازشهدای شهرستان دزفول به عنوان شهید شاخص سال ۹۵در استان خوزستان انتخاب شد.
………/بنقل ازروابط عمومی بسیج ادارات شهرستان دزفول،سرهنگ عبدالامیرمحتشمی راد در گفت‌وگو با ما، از برگزاری مراسم تجلیل ازشهید شاخص کارگری استان خوزستان دررورگذشته خبر داد و افزود: با اشاره به نام‌گذاری هر سال به نام یکی از شهدای قشر کارگری، با انجام پیگیری‌هایی با مسئولان ، مقرر شد امسال(۱۳۹۵) با نام یکی از شهدای استان خوزستان با نام  شهید« علیرضاحاجیوندقیاسی » مزین شود.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول گفت: علت اینکه شهیدعلیرضاحاجیوندقیاسی به عنوان شهید شاخص استانی معرفی شد، این بود که این شهید نمونه بارز بسیجی بود و تمامی الگوهای مدنظر بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت در مورد بسیجی بودن را دارا بود.
وی خاطرنشان کرد: شهیدعلیرضاحاجیوند قیاسی از آن دسته شهدایی بود که از جان، مال، خانواده خود در راه حفظ نظام اسلامی مایه گذاشتند.
سرهنگ محتشمی راد گفت: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (ص) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند و قشر کارگری هم در این راه مانند تمامی صحنه ها حضور فعال و موثری داشته و شهیدعلیرضاحاجیوند قیاسی نمونه بارز می باشد.
بنابراین گزارش، مراسمی توسط سازمان بسیج کارگری استان خوزستان دراهواز ، با حضورخانواده های معظم شهداوایثارگران،مسئولان ،رزمندگان ومدافعان حرم برگزارشد که دراین راستا ازخانواده شهید علیرضاحاجیوندقیاسی تجلیل گردید.

درباره رایحه

پیشنهاد ما به شما

گردهمایی رزمندگان اسلام و پیشکسوتان جهاد و ایثار در دزفول