خانه / آسمانی ها / بسیاری نتوانستند بر ادامه خط ولایت ثابت قدم بمانند

بسیاری نتوانستند بر ادامه خط ولایت ثابت قدم بمانند

salavat-0

مراسم سردار صلواتی زاده در تهران
سرتیپ رئوفی  در مراسم گرامیداشت سردار صلواتی زاده مطرح کرد:

بسیاری نتوانستند بر ادامه خط ولایت ثابت قدم بمانند

به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله دزفول، مراسم گرامیداشت برادر رزمنده و جانباز، سردار دکتر محمدرضا صلواتی زاده، فرمانده گردان عمار دزفول عصر روز شنبه در مسجد صاحب الزمان (عج) حکیمیه تهران- کوی دانشگاه امام حسین- با حضور رزمندگان، پاسداران و دانشجویان و دزفولیهای مقیم مرکز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانواده این عزیز و فرماندهان دوران دفاع مقدس لشکر ۷ ولی عصر برگزار شد، سردار سرتیپ رئوفی فرمانده دوران دفاع مقدس لشکر ۷ ولی عصر(عج) طی سخنانی به تجلیل از شخصیت سردار صلواتی زاده پرداخت و گفت:  طول عمر ۳۶ ساله انقلاب دوران امتحان است و بسیاری در امتحانات مختلف انقلاب پیروز شدند و بسیاری سرافکنده و خسته از ادامه شدند.

دکتر رئوفی در ادامه گفت: سردار صلواتی زاده از پیشکسوتان و جز ۲۰ الی۳۰نیروی پایه گذار تیپ ۷ ولی عصر که بعدها در طول جنگ به لشکر۷ ولی عصر تبدیل شد، بود و در هر مسئولیتی که به ایشان واگذار می شد نهایت سعی و تلاش خود را جهت انجام وظیفه به نحو احسن انجام می داد. وی با اخلاص تمام از روزهای آغازین جنگ  و تا پایان آن ،در خدمت دفاع از آب و خاک و مهم تر از همه دفاع از اسلام بود.

وی افزود: بسیاری در انقلاب بودند و در جنگ حضوری بسیار خوب و فعال داشتند اما پس از جنگ میسر را گم کردند و در میسر انحراف تغییر جهت دادند و بسیاری بودند که زرق و برق دنیا آنان را فریب داد و نتوانستند در مسیر اسلامی بمانند و بسیاری بودند که در ۸ سال دفاع مقدس کارنامه موفقی داشتند و خود را تابع امام می دانستند اما پس از امام از ولایت امر پیروی نکردند. افرادی بودند که در کارنامه هشت ساله دفاع مقدس نمره قبولی گرفتند اما در بعد از جنگ مردود شدند و اسیر غبار فتنه ها شدند، نتوانستند راه صحیح را تشخیص دهند، از ادامه راه بریده و خسته شدند.

آقای صلواتی زاده از نیروهایی بود که به مسیری که انتخاب کرده بود ایمان داشت و در طول جنگ تحمیلی با توجه به چندبار مجروحیت و دو بار شیمیایی از ناحیه ریه و نیز شهادت ۲ برادرش اما از پا نشست و همواره از شجاعت و صداقت در عمل برخودار بود و بعد از جنگ نیز مسیر را گم نکرد و با بصیرت  همچنان در مسیر انقلاب و گوش به فرمان ولی فقیه زمان بود. در دفاع از ارزشهای انقلاب ثابت قدم بود جریانهای سیاسی نتوانست او را از مسیر ولایت منحرف نماید، در فتنه های سالهای ۷۸و ۸۸ توصیه می نمود فقط باید نگاه ها به میسر ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری باشد.

فرمانده دوران دفاع مقدس لشکر ۷ ولی عصر در ادامه افزود: در دوران جنگ برادر صلواتی زاده در سمت فرماندهی گردان خط شکن عمار توانست علاوه بر فرماندهی نظامی و هدایت نیروها در ماموریتهای محوله بر روی نیروهای خود در خصوص مباحث اعتقادی نیز کار می کرد و تلاش می کرد که رابطه ای صمیمی و برادرانه با نیروهای تحت امر خود داشته باشد.

ساده زیست بودن، اهل تقوا و پرهیزکاری و کار بی ریا و در خط ولایت ماندن شخصیت سردار صلواتی را شخصیتی ممتاز نمود و امروز همه متاثر از عروج شهادتگونه ی این عزیز هستند. این عزیز حق بزرگی بر گردن همه ما دارد.

سردار سرتیپ صلواتی زاده شامگاه جمعه پنجم تیرماه ۹۴ دارفانی را وداع کرد. وی در دوران جنگ علاوه بر فرماندهی گردان عمار مدتی نیز بعنوان جانشین تیپ ۷ولی عصر بود و پس از جنگ نیز بعنوان استاد دانشگاه امام حسین به تدریس مشغول بود.

منبع: پایگاه خبری انصارحزب الله دزفول-پلاک

درباره ی رایحه

همچنین ببینید

خاطرات قرارگاه قدس

*✍️خاطرات قرارگاه قدس* ?????? *✍️۱-پس از شروع۸ دفاع مقدس سپاه پاسداران نیز برای حمله به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.